Να ζωγραφίσει μια φάλαινα; Πανεύκολο! Που λέει ο λόγος δηλαδή, γιατί στο σχέδιο ήταν απαίσια, αλλά σε σχέση με όλα όσα έχει κάνει η 4η αποστολή ήταν ένα παιχνιδάκι. Μπορούσε να την εκτελέσει επιτόπου μάλιστα, αρκεί να έβλεπε μια εικόνα μπλε φάλαινας, για να μπορέσει να την αποτυπώσει στο χαρτί. Θα την έκανε απευθείας, αν δεν έβλεπε την οθόνη του κινητού της να αναβοσβήνει... χαμηλή μπαταρία. Έβαλε φορτιστή κι από περιέργεια μπήκε στο facebook για να βρει 3 νέες ειδοποιήσεις. Κι ένα αίτημα φιλίας από... τον Ιβάν!
Στην αρχή δεν πίστευε στα μάτια της. Ο Ιβάν της είχε στείλει αίτημα; Ή μήπως δεν έβλεπε καλά; Ή μήπως εκείνος το είχε πατήσει κατά λάθος; Η Αλιόνα όμως, δεν έχασε καιρό, πάτησε αμέσως αποδοχή κι ας ντρεπόταν λίγο. Η χαρά της ήταν τόσο μεγάλη που ήθελε να φωνάξει, να αρχίσει να χορεύει, να δείχνει το κινητό της σε όλους γελώντας υστερικά. Αντ' αυτού έβγαλε ένα screenshot και το έστειλε στη Γκαλίνα, με μια χαρούμενη φατσούλα.
Ω, τυχερούλα! Σε θέλει, σε θέλει., η απάντηση της φίλης της.
Σταμάτα.
Κι όμως... πως σου έκανε αίτημα, αυτός που μέχρι χθες δεν σου μιλούσε καν;
Υποθέτω ότι θέλει να κάνουμε παρέα.
Και όχι μόνο.
Τι εννοείς;
Ξέρεις...
Αι στο διάολο Γκαλίνα. Σοβαρέψου λίγο.
Καλά, όπως θες. Εγώ πάντως πιστεύω ότι κάτι παίζει και είμαι σίγουρη ότι μέχρι αύριο θα σου έχει στείλει και μήνυμα.
Λες;
Στο υπογράφω!
Η Αλιόνα έκλεισε το κινητό και ετοιμάστηκε να φύγει για το σχολείο. Βαριόταν να ζωγραφίσει τη φάλαινα, οπότε αποφάσισε μόλις γυρίσει να τελειώσει μια και καλή την αποστολή της. Μπορούσε να περιμένει αυτό έτσι κι αλλιώς.
Ήταν μια συνηθισμένη, βαρετή, Τετάρτη που έβρεχε μονότονα σχεδόν. Στο πρόγραμμα είχαν, γυμναστική, μαθηματικά, φυσική, ιστορία και μερικές άλλες βλακείες που η Αλιόνα δεν τις θυμόταν ακριβώς. Αυτό όμως που έγινε τη τρίτη ώρα στην ιστορία, σίγουρα έσπασε τα νεύρα της, χάλασε όλη την ημέρα, όχι ότι υπήρχε βέβαια περίπτωση να μη χάλαγε.
Πριν λίγο ο κύριος Σμυρνένσκι πηγαινοερχόταν στη τάξη νευρικά, προσπαθώντας να διαλέξει ομάδες για μια εργασία που είχε βάλει στους μαθητές.
VOUS LISEZ
50 μέρες {TYS17}
Roman pour AdolescentsΈχεις 50 μέρες για να κάνεις αυτά που θα σου πούμε. Στη 50η πεθαίνεις... 2η θέση στη κατηγορία "Μη-Φαντασίας" 19/5/2017 1η θέση 22/5/2017