Η πρώτη κίνηση που έκανε ήταν να ξαναπάρει τηλέφωνο την φίλη της. Θεέ μου ούτε τώρα το σήκωνε, το τηλέφωνο χτυπούσε κανονικά μα δεν το σήκωνε. Τι θα μπορούσε να κάνει, ν' αρχίζει να ψάχνει στα νοσοκομεία;
Ακούστηκε ο ήχος της πόρτας ξαφνικά και στο σαλόνι μπήκε φουριόζα η μητέρα της. Έδειχνε πολύ χαρούμενη, σημάδι ότι ακόμα δεν είχε μάθει για την έκρηξη στον σταθμό του μετρό.
-Αλιόνα! Βρήκα δουλειά! Θα δουλεύω λαντζιέρα στην κουζίνα ενός μεγάλου εστιατορίου, στην Αγία Πετρούπολη, πολύ κοντά από εδώ δηλαδή. Δεν είναι κάτι σπουδαίο, μα τα λεφτά μας φτάνουν., της είπε ενθουσιασμένη.
-Μαμά, αυτό είναι υπέροχο. Μπράβο, περίμενα ότι κάτι θα βρεις.
-Τι έπαθες; Δεν μου φαίνεσαι χαρούμενη.
-Τα έμαθες;
-Ποια;
-Έγινε έκρηξη στον σταθμό του μετρό, την ώρα που βρισκόταν εκεί η Γκαλίνα με την μητέρα της. Τώρα το έλεγαν στις ειδήσεις, έχει έρθει και η αστυνομία που προσπαθεί να απεγκλωβίσει τα θύματα από το μετρό, ακόμα δεν έχουν κάνει καταμέτρηση τραυματιών και νεκρών.
-Θεέ μου! Είναι καλά η Γκαλίνα και η μητέρα της;
Η Αλιόνα ξέσπασε σε κλάματα.
-Δεν ξέρω! Παίρνω τηλέφωνο την Γκαλίνα και δεν απαντάει, τι θα κάνουμε μαμά; Αν έχει πάθει κάτι η Γκαλίνα, τι θα κάνω εγώ; Μια ζωή φίλες ήμασταν, από τα έξι μας χρόνια, μια ζωή σαν αδερφή μου την είχα...
-Ησύχασε. Τώρα θα πάρω εγώ την μαμά της τηλέφωνο, να δούμε αν θα απαντήσει. Μην στεναχωριέσαι, είμαι σίγουρη πως και οι δυο είναι καλά.
Το τηλέφωνο χτυπούσε και χτυπούσε. Η Ελίνα κοιτούσε την κόρη της, σφιγμένη, δεν ήξερε τι άλλο να πει. Ήταν σαν κάποιος να τους έκανε μιαν τρομερά κακόγουστη φάρσα, σαν να ήθελε να παίξει με τα νεύρα τους και η Αλιόνα ήδη κόντευε να πάθει κρίση πανικού. Μόνο να απαντούσαν, να ήξερα ότι και οι δυο ήταν καλά...
-Νίνα! Αχ, έχουμε τρομάξει τόσο πολύ, που είστε; Η Αλιόνα έπαιρνε τηλέφωνο την κόρη σου, όμως δεν το σήκωνε. Ναι, ναι όλα καλά εδώ, για σας θέλουμε να μάθουμε. Κι εσείς είστε εντάξει; Δεν πάθατε τίποτα; Αλιόνα, εντάξει η φίλη σου και η μητέρα της είναι καλά. Που βρίσκεστε; Α, στο σπίτι. Ήσασταν πολύ τυχερές, βλέπω που στις ειδήσεις λέει ότι υπήρξαν δεκατέσσερις νεκροί και δεκάδες τραυματίες, νιώθουμε μεγάλη ανακούφιση που δεν πάθατε τίποτα. Αλιόνα θες να μιλήσεις με την φίλη σου; Είναι εδώ και είναι καλά!
أنت تقرأ
50 μέρες {TYS17}
أدب المراهقينΈχεις 50 μέρες για να κάνεις αυτά που θα σου πούμε. Στη 50η πεθαίνεις... 2η θέση στη κατηγορία "Μη-Φαντασίας" 19/5/2017 1η θέση 22/5/2017