Ημέρα 9η

353 87 24
                                    

Η Αλιόνα δεν είχε πολλές φοβίες. Εκτός από τα ύψη. Κάθε φορά που πήγαινε στην άκρη μιας γέφυρας ή ενός μπαλκονιού, ζαλιζόταν, έχανε το χρώμα της. Τώρα είχε κληθεί να αντιμετωπίσει τον χειρότερο φόβο, να παλέψει με τον εαυτό της και να τον ξεπεράσει, μέσα σε 24 ώρες μάλιστα. Τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν...

Στην Αγία Πετρούπολη υπάρχουν αρκετές γέφυρες, 400 για την ακρίβεια, που ενώνουν τις πλευρές του ποταμού Νέβα. Η πόλη τους έχει χαρακτηριστεί ως η Βενετία του Βορρά, καθώς περιτριγυρίζεται από 40 νησιά και 70 ποτάμια και κανάλια που την διασχίζουν. Εκείνη απόψε θα επισκεφτόταν την γέφυρα Μπολσεοκτινσκι, μια γέφυρα που κατασκευάστηκε το 1909.

Είχε τρεις καμάρες, ευτυχώς δεν ήταν ούτε πολύ τρομακτική, ούτε πολύ ψηλή και βρισκόταν αρκετά κοντά στο σπίτι της. Μόνο που έπρεπε να δει πως θα ξεγλιστρήσει από το σπίτι, χωρίς να την αντιληφθεί ο αδερφός της ή η μητέρα της, που θα γυρνούσε το βράδυ.

Τώρα έπρεπε να ετοιμαστεί για την κηδεία του πατέρα της. Φόρεσε ένα μαύρο φόρεμα, που είχε, μαύρα παπούτσια και μαύρο καπέλο. 

Ο Φιοντορ, ήταν ήδη έτοιμος στην κουζίνα, την περίμενε.

-Αδερφέ, είσαι σίγουρος ότι θέλεις να έρθεις στην κηδεία; Δεν είναι για παιδιά αυτό, φοβάμαι ότι θα μείνει στο μυαλό σου, σαν ψυχολογικό τραύμα.

-Αλιόνα, ήδη είναι ψυχολογικό τραύμα, το να χάνεις τον πατέρα σου. Θέλω να τον αποχαιρετήσω, να τον δω για μια τελευταία φορά, μόνο αυτό ζητάω. Γι' αυτό επιμένω να έρθω.

-Όπως νομίζεις.Έτοιμος;

-Ναι. Έτοιμος., η φωνή του δεν ήταν και τόσο σταθερή, μα η Αλιόνα έκανε πως δεν κατάλαβε. Πιασμένοι χέρι χέρι κατέβηκαν κάτω, όπου τους περίμενε ο θείος Γιοαν, με το αυτοκίνητο του.

-Παιδιά, τώρα θα πάμε να πάρουμε την θεία Ιρίνα και τη μαμά, για να πάμε όλοι μαζί. Εντάξει;

Τα δυο αδέρφια κούνησαν καταφατικά τα κεφάλια τους.

Η μαμά στο νοσοκομείο φαινόταν ακόμα πιο αδύναμη, ακόμα πιο χλωμή, έτρεμαν τα χείλη της και η φωνή της καθώς τους μιλούσε. Η σκέψη και μόνο ότι αμέσως τώρα θα πήγαινε στην κηδεία του άντρα της, ήταν κάτι παραπάνω από θλιβερή. 

Στηρίχθηκε πάνω στην κόρη της και ξεκίνησαν για το νεκροταφείο... 

                                                                                     ***

50 μέρες {TYS17}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora