Μια κατηφόρα δίχως τέλος

309 82 30
                                    

-Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου!

-Ε;, η Αλιόνα κοιτούσε με απορία την μητέρα της. Από την ώρα που ξύπνησε μέχρι τώρα συνέβαιναν περίεργα πράγματα. Σαν να βρισκόταν σε κάποιον παράλληλο σύμπαν ή σε κάποια δεύτερη, εναλλακτική πραγματικότητα.

-Αλιόνα, το ξέχασες; Σήμερα έχεις γενέθλια.

Τι μέρα ήταν σήμερα; Δεκατρείς Μαιου...έκλεινε τα δεκαέξι της χρόνια και το είχε ξεχάσει! Μα πως; Δεν της είχε ξανασυμβεί ποτέ αυτό.

-Μαμά, είμαι από τον ύπνο ακόμα. Απ' ότι φαίνεται θα μου πάρει λίγη ώρα να συνέλθω.

-Κάτσε στον καναπέ γιατί έχω να σου πω κι άλλα. Δεν θέλω να σου έρθουν όλα απότομα.

-Ωχ. Τι θα μου πεις;

Ήταν απίστευτο το πόσο γρήγορα άρχισε να την κυριεύει το άγχος. Το ήξερε πως δεν ήταν έτοιμη να μιλήσει με τους αστυνομικούς, ούτε ήταν έτοιμη να ακούσει αυτά που θα της έλεγε η μητέρα της. Αχ, πόσο ήθελε να γυρίσει πίσω στο κρεβάτι, να κλείσει ξανά τα μάτια και να βεβαιωθεί πως όλα αυτά ήταν απλά ένα απαίσιο όνειρο. Δυστυχώς η ευχή της ήταν μη πραγματοποιήσημη...

-Αλιόνα, άκουσε με καλά. Χθες συζήτησα λίγο με τον αστυνόμο και σκεφτήκαμε κάτι. Αυτό που σκεφτήκαμε, θα βοηθήσει όχι μόνο εσένα, αλλά όλα τα άτομα της ηλικίας σου και τις οικογένειες τους. Μπορείς να σώσεις ζωές, που ξέρεις;

-Δεν καταλαβαίνω.

-Στο σπίτι θα έρθει και δημοσιογράφος Αλιόνα. Θα σου κάνει κι αυτός ερωτήσεις, θα πρέπει να του μιλήσεις ανοιχτά, με λεπτομέρειες για το παιχνίδι. Μην κρύψεις τίποτα, προσπάθησε να είσαι όσο πιο λεπτομερής γίνεται.

Η Αλιόνα χλώμιασε στην στιγμή, σαν να στράγγιξε όλο το αίμα από το σώμα της. Δεν μιλούσε, έκανε όμως προσπάθειες να συνειδητοποιήσει αυτό που μόλις άκουσε. Αδύνατον...

Το αίμα ξαναγύρισε στο πρόσωπο της, που κόκκινησε απότομα από θυμό.

-Μαμά, τι είναι αυτά που λες; Θα μιλήσω εγώ μπροστά σε κάμερες; Ρεζίλι θες να με κάνεις;, φώναξε με όλη της την δύναμη.

-Όχι, όχι αγάπη μου, λάθος κατάλαβες, ηρέμησε! Αν δεν θες, δεν θα δείξουν καθόλου πρόσωπο.  Δεν πρόκειται να σε εκθέσουμε, ούτε στο ελάχιστο. Απλά σκέψου τι καλό θα κάνεις! Θα μάθουν όλοι γι' αυτό το απαίσιο παιχνίδι, θ' ανοίξουν επιτέλους τα στόματα. Και στο τέλος θα συλληφθεί ο ένοχος, αυτό που θέλουμε δηλαδή.

50 μέρες {TYS17}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora