Ημέρα 16η

328 79 24
                                    

Όλα καλά; Αναρρώνεις; Λοιπόν ήρθε η ώρα για την 16η αποστολή, ελπίζω να είσαι έτοιμη. Θέλω απλά να πάρεις μια βελόνα και να κόψεις πολλές φορές το χέρι σου με αυτήν. Δεν είναι κατι δύσκολο για σένα, το έχεις κανει και με ξυραφάκι. Ξέρεις τώρα, έχεις 24 ώρες για να μου στείλεις μια φωτογραφία. Καλή τύχη και καλή δύναμη!

Υ.Γ. Μένουν ακόμα 34 μέρες, μέχρι την τελευταία σου αποστολή. Έχεις 34 μέρες ώσπου να φτάσεις στο τέλος, στον θάνατο σου. Συνέχισε έτσι.

Είχε ξημερώσει πια κι ήταν η μέρα που θα έβγαινε από το νοσοκομείο. Ήταν η μέρα που θα γυρνούσε ξανά στο σπίτι της και στην κανονική της ζωή. Ένας Θεός ήξερε όμως πόσο δεν το ήθελε αυτό, πόσο ήθελε να μείνει κλεισμένη εκεί μέσα. Τώρα θα έπρεπε να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα όπως έχει, δεν υπήρχε άλλη επιλογή, το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να συνεχίσει τις αποστολές. Στο σπίτι σίγουρα θα έβρισκε την βελόνα που χρειάζεται.

Για να ξεφύγει λίγο από αυτή τη σκέψη αποφάσισε να μπει στο μεσσεντζερ (εφαρμογή του Facebook για όσους δεν ξέρουν), για να τσεκάρει τα μηνύματα της. Μόλις είδε το μήνυμα του Ιβαν, πάτησε αμέσως πάνω για να το δει.

Η Γκαλίνα μας είπε ότι είσαι στο νοσοκομείο. Εύχομαι να αναρρώσεις γρήγορα και να επιστρέψεις στο σχολείο, γιατί ήδη μας λείπεις. Σιδερένια Αλιόνα! Σε περιμένω πως και πως.

Ένα μεγάλο χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της. Ο Ιβαν ήθελε να την δει, του είχε λείψει! Ίσως και να...α, μπα με τίποτα. Ο Ιβάν σίγουρα την έβλεπε σαν φίλη του κι όχι κάτι παραπάνω, το ήξερε αυτό.

Προχώρησε κάτω και βρήκε ένα άλλο μήνυμα... ήταν από την Άνια. Το άνοιξε όλο περιέργεια, χωρίς να μπορεί να φανταστεί τι θα ακολουθούσε

Αυτό το μήνυμα είχε σταλεί προχθές, αργά το βράδυ όταν εκείνη ήταν στην αποστολή με τον γερανό όμως είχε πατήσει διακοπή ειδοποιήσεων και το είδε δυο μέρες μετά. Μόλις το άνοιξε έμεινε να κοιτάζει έκπληκτη την οθόνη, με το χέρι της να τρέμει. Το κινητό παραλίγο να βρεθεί στο πάτωμα.

Ήταν μια φωτογραφία. Μια δικιά της φωτογραφία, ή μάλλον όχι ακριβώς. Το σώμα δεν άνηκε σε αυτήν, αλλά σε μια κοπέλα-μοντέλο που φορούσε ένα μικροσκοπικό μαγιό. Προφανώς κάποιος είχε κόψει το κεφάλι και είχε βάλει το δικό της! Θεέ μου. Αυτή η τσούλα, η σκρόφα του σχολείου της έκανε τόσο κακό, έστειλε αυτή τη φωτογραφία, ενώ εκείνη έτρεχε στο νοσοκομείο τραυματισμένη! Πόση κακία μπορεί να κρύβει στην ψυχή του ένας άνθρωπος και γιατί να τα κάνει όλα αυτά;

50 μέρες {TYS17}Where stories live. Discover now