Ημέρα 26η

271 64 24
                                    

Σαρκαστικός και ανισόρροπος, δύο επίθετα που χαρακτήριζαν τέλεια τον διαχειριστή. Η αποστολή νούμερο 25 το αποδείκνυε περίτρανα αυτό.

Η Αλιόνα ξεροκατάπιε. Σταδιακά, έμπαιναν σε πιο βαθιά νερά ως την τελευταία αποστολή, την πιο ακραία απ' όλες, εκεί όπου θα τερμάτιζε την ζωή της. Ήταν άνθρωπος όμως. Φοβόταν, φοβόταν όσο ποτέ. Για πρώτη φορά ο θάνατος βρισκόταν τόσο κοντά της, σχεδόν την άγγιζε και το παγωμένο του χέρι αγκάλιαζε την ψυχή της. Είχε φύγει, δεν ήταν εδώ.

Θα μπορούσε τώρα να ανοίξει την πόρτα, να μιλήσει στην μαμά. Να της τα πει όλα απ' την αρχή μέχρι το τέλος, να μην κρύψει τίποτα. Η μαμά θα ήξερε τι να κάνει, θα πήγαινε στην αστυνομία, θα τα έλεγε όλα στους αστυνομικούς κι εκείνη θα ήταν ασφαλής. Θεέ μου όμως αν το μάθαιναν στο σχολείο της και στην γειτονιά της; Αν μάθαιναν πως εκείνη είχε κολλήσει τις αφίσες στους τοίχους; Τότε δεν θα μπορούρε να κυκλοφορήσει, όλοι θα την κοιτούσαν με μισό μάτι, με λύπηση, μερικοί μάλιστα θα την χλεύαζαν για την ανοησία της!

Το θέμα θα έπαιρνε έκταση στις ειδήσεις, όλοι θα το μάθαιναν, θα την έδειχναν με το δάχτυλο και η Αλιόνα... δεν θα το άντεχε αυτό. Οπότε καλύτερα θα ήταν να ράψει το στόμα της και να περπατήσει μόνη πάνω στο μονοπάτι που η ίδια διάλεξε. Ή μάλλον όχι μόνη. Με τον Βίκτωρ!

Είσαι να πάμε μαζί στις ράγες του τρένου;, της έστειλε.

Την ίδια αποστολή σου έδωσε;

Ναι.

Να πάμε τότε. Τι ώρα λες;

Όποτε σε βολεύει.

Η Αλιόνα το σκέφτηκε. Δεν θα μπορούσε να ξεγλιστρήσει το απόγευμα από την μητέρα της, όπως έκανε τις άλλες φορές. Ούτε το πρωί την έπαιρνε να κάνει κοπάνα, γιατί είχε ήδη απουσίες από τότε που ήταν στο νοσοκομείο. Άρα έμενε μόνο μια λύση...

Θέλεις να πάμε τα ξημερώματα; Θα είσαι ξύπνιος;

Τόσο πρωί; Εντάξει, αν θέλεις τότε, θα είμαι ξύπνιος.

Κατά τις τρεις είναι καλά;

Ναι, μια χαρά.

Στην 'Μόσχα' έτσι;

Έτσι. Θα σε περιμένω.

Μόσχα ονομαζόταν ο σταθμός στην Αγία Πετρούπολη. Από εκεί έφευγαν τα τρένα για την πρωτεύουσα κι εκεί θα εκτελούσαν την επόμενη αποστολή τους. Έπρεπε όμως όλο αυτό να γίνει γρήγορα, για να μην υπάρχει κανένας κίνδυνος. Άραγε τέτοια ώρα ερχόντουσαν τρένα από την Αγία Πετρούπολη;

50 μέρες {TYS17}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora