Δεν θα έλεγε ότι η αποστολή νούμερο 12, ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Απλά... κάτι μέσα της, την έτρωγε. Εντάξει εύκολο αυτό το επίπεδο, το παρακάτω όμως; Σίγουρα θα ήταν κάτι πολύ πιο δύσκολο από αυτό, κάτι που θα την έκανε να θέλει να τα παρατήσει. Η περιέργεια τελικά νίκησε κι αποφάσισε να ψάξει ποια ήταν η αποστολή νούμερο 13, μα...
Όχι τώρα! Πρώτα έπρεπε να τηλεφωνήσει στην Γκαλίνα, για να δει τι γινόταν στο σχολείο της. Άραγε είχε μιλήσει η Άνια ή δεν είχε αναφέρει το περιστατικό σε κανέναν; Το ότι δεν πήρανε τηλέφωνο στο σπίτι της, ήταν κάτι το θέτικο μα έπρεπε να εξακριβώσει την αλήθεια.
-Αλιόνα; Που χάθηκες;, την ρώτησε η Γκαλίνα αμέσως μόλις άκουσε την φωνή της.
-Εμ... είμαι λιγάκι άρρωστη με πονάει η κοιλιά μου. Εκεί; Όλα καλά;
-Ναι, μια χαρά. Γιατί έφυγες τόσο γρήγορα κορίτσι μου και δεν μου 'πες τίποτα;
-Ε, πονούσα πάρα πολύ.
-Μάλιστα.
-Όλα καλά, θέλω να πω συμβαίνει κάτι;
-Τι εννοείς κάτι;
-Κάτι περίεργο ας πούμε.
-Που;
-Στο σχολείο!
-Σαν τι περίεργο θέλεις να συνέβη; Πριν λίγο σχολάσαμε, όλα πήγαν κανονικά.
Αναστέναξε χωρίς να το θέλει. Η Γκαλίνα σαν να κατάλαβε.
-Γιατί ρωτάς; Υπάρχει κάτι που δεν μου λες;
-Εγώ; Ό...όχι! Τι να υπάρχει δηλαδή;
-Απαντάς στην ερώτηση, με ερώτηση κι αυτό δεν μ' αρέσει! Αλιόνα, σαν να μου φαίνεται ότι κάτι έπαθες...
-Όχι, όχι, ε... σε κλείνω, με φωνάζει η μάνα μου. Γεια σου, Γκαλίνα, γεια!
-Γεια...
Καρφώθηκε δυστυχώς, μα δεν ήξερε πως αλλιώς να το πει. Η Γκαλίνα την ήξερε σαν τη παλάμη του χεριού της, ήταν αδύνατον να της κρυφτεί. Την είχε πατήσει σαν χάνος, όπως σήμερα με την Άνια...
Άνοιξε πάλι το κινητό της και έψαξε για τις αποστολές του blue whale, το νούμερο 13. Αμέσως άνοιξαν χιλιάδες αποτελέσματα, πάτησε το πρώτο με την καρδιά της να βαρά άτακτα. Μπροστά στα μάτια της ξεπήδησαν πενήντα αριθμοί, με οδηγίες, κοίταξε κάτω στην 13η και πάγωσε...
Όχι...αυτό ήταν απαίσιο. Ήταν τρομακτικό, γελοίο, διεστραμμένο. Πρώτη φορά στην ζωή της ένιωσε εκείνο το παράξενο, δυνατό συναίσθημα, το μίσος! Μισούσε τον διαχειριστή, μισούσε τον εαυτό της που ήταν αναγκασμένη να ακολουθεί τις εντολές του.
YOU ARE READING
50 μέρες {TYS17}
Teen FictionΈχεις 50 μέρες για να κάνεις αυτά που θα σου πούμε. Στη 50η πεθαίνεις... 2η θέση στη κατηγορία "Μη-Φαντασίας" 19/5/2017 1η θέση 22/5/2017