Κεφαλαιο 8

25 4 2
                                    

Τραινο, Λονδινο, 1868.

Τα διδυμα μπηκαν να εξερευνισουν το νεο τους σπιτι, ενω εβλεπαν οτι θα χρειαζοταν αρκετες επισκευες.
Μπαινοντας στο κεντρικο βαγονι συναντησαν κατι ενδιαφερον.
-Αϊ, μπασταρδε! Καλυτερα να πετουσα τον εαυτο μου στις ρεγιες παρα να βαλω την Μπερθα να κανει αλλο ενα μιλι. Εβριζε μια ευσωμη, μεσηλικη γυναικα ντημενη με κουρελια, που καθοταν στον καναπε.
-Ο Κεηλοκ; Αφοισε τον σταθμο. Γελασε ο Τζεϊκομπ κατω απ'την ανασα του.
-Λιπον. Γεια σας "φανταχτερα παντελονια". Ειπε η γυναικα δειχνοντας τα διδυμα. Ποιοι ειστε εσεις;
-Ειμαι η Ηβη Φραη και αυτος ειναι ο αδερφος μου, Τζεϊκομπ Φραη. Συστιθηκε ηρεμα η Ηβη.
-Χερομαι που σας γνωριζω. Ειμαι η Αγκνες Μακμπειν. Κουνησε το κεφαλι.
Νομιζα οτι επαιρνα προαγωγη. Υποθετω οτι ειμαι ανεργη τωρα.
-Ελα να δουλεψεις για μας, ανταυτου. Ειπε η Ηβη.
Η Αγκνες φανηκε να το σκεφεται, μετα γελασε:
-Χα, μακρια και βραστω. Πληρωνετε καλυτερα απο αποκομματα;
-Ειμαι σιγουρος πως μπορουμε να το ανταγωνιστουμε. Ειρωνευτηκε ο Τζεϊκομπ.
Η Ηβη τον χτηπησε περιπεχτικα στον ωμο.
-Τοτε να σας παρουσιασω την Αγκνες και την Μπερθα, κυρια και κινητρο, στις υπιρεσιες σας. Ειπε η Μπερθα κανοντας μια βαθια υποκλειση.
Θα ειμαι στο επομενο βαγονι. Ειπε και εφυγε.
Την ιδια στιγμη μπηκε ο κυριος Γκρειν, κρατωντας ενα κιβοτιο γεματο βιβλια και αλλα αντικειμενα.
-Μια κρυψονα στις γραμες! Τι εξερετικη ειδεα! Ειπε ενθουσιασμενα αφοινοντας το κιβοτιο στο δυπλανο τραπεζι.
-Ναι, ολα δουλεψαν πολυ καλα. Τωρα, θα ηθελα να ακολουθησω- Ξεκινησε να λεει η Ηβη αλλα σταματησε οταν παρατιρησε οτι ο Τζεϊκομπ δεν την προσεχει, αντιθετος ασχολουντας με τον σπασμενο εκτοξεφτη του γατζου.
-Τζεϊκομπ. Αυτο ειναι σοβαρο. Του ειπε προσπαθωντας να του κεντρισει την προσοχη.
-Δεν παω πουθενα μεχρι να φτιαχτει αυτο. Ειπε δειχνοντας τον εκτοξεφτη.
-Ξερω καποιον που μπορει να το φτιαξει. Ειπε ο Γκρειν.
Ο Τζεϊκομπ γυρισε και του εριξε ενα βλεμα που θα μπορουσε να σκοτωσει.
-Ημουν σιγουρος οτι ηξερες Γκρεινη...

***

Εργαστιρειο Μπελ, Λαμπεθ, Λονδινο, 1868.

Ο Γκρειν οδηγησε τα διδυμα σε ενα εργαστιρειο στο Λαμπεθ, λεγοντας τους οτι ειχε εναν φιλο εκει που θα μπορουσε να φτιαξει τον γαντζο που πηραν απ'τον Κεηλοκ.
Μπαινωντας στο εργαγαστιρειο η Ηβη μπορεσε να το συγκρινει με εκεινο του Σερ Μπρουστερ στο Κροϊντον, ηταν μικροτερο, πολυ μικροτερο απο εκεινο του Μπρουστερ αλλα φαινοντα πιο φωτινο και πιο φιλοξενο.
Σε ενα γραφειο καθωταν ενας αντρας, κοντας στην ηλικια του κυριου Γκρειν, ντημενος σε ενα απλο κουστουμι και με εναν επιδεσμο στο χερι.
Ο αντρας εγραφε κατι σε ενα σειμιοματαριο, κατι στο οποιο φαινοταν πολυ προσιλωμενος.
-Να τους παρει... Μουρμουρισε εκνευρισμενος.
-Αλεκ, τι συμβαινει; Ρωτησε ο κυριος Γκρειν.
-Δεν εχω υποκλεψει τιποτα εκτως απο σαχλαμαρες για μια προπαγανδα για ενα Καταπραϊντικο σιροπι. Οχι, ορκιζομαι στα ουρανια, αν το μονοπωλιο του Σταρρικ συνεχιστει- Συνεχισε να λεει με εκνευρισμο, αλλα ο Γκρειν τον διεκοψε.
-Αλεκ, με συγχωρεις, αυτοι ειναι φιλοι μου, Ηβη Φραη και ο αδερφος της ο Τζεϊκομπ. Ειπε ηρεμα δειχνοντας τα διδυμα.
Ο Αλεκ σηκωθηκε σουλουπωντας τον εαυτο του και χαμογελασε.
-Α...Εμ. Αλεξαντερ Γκραχαμ Μπελ. Συστιθηκε.
-Γλωσσολογος, εφευρετης και τεχνικος. Τον συστισε ο Γκρειν και συνεχισε.
Αλεκ, χρειαζομαι μια χαρη-
-Μπορεις να το φτιαψεις; Τον εκοψε ο Τζεϊκομπ, δειχνοντας τον εκτοξευτη.
Ο Αλεκ πηρε τον εκτοξεφτη στο δεμενο χερι του κρατωντας το λιγο ατσαλα.
-Χμμμ...Φαινεται οτι το πλαισιο ραγησε... Μονολογησε, επιασε ενα κατσαβιδι για να του ριξει μια καλυτερη ματια, μα μολις το κατσαβιδι αγκιξε τον εκτοξεφτη αυτος διαλιθηκε σε κομματια.
-Ο, διαλιθηκε. Ειπε ο Αλεκ με ενα ξαφνιασμα.
Παραμεριζοντας τα αχρηστα κομματια, ο Αλεξαντερ πηρε το κομματι του γατζου που ηταν τιλιγμενο με το συρμα και αρχισε να το περιεργαζεται.
-Θα ελεγα, οτι θα μπορουσα να χρησιμοποιησω ενα απο αυτα για να εγκαταστησω τις ασφαλειες μου στην κοριφη του Μπιγκ Μπεν. Ειπε με ενθουσιασμο.
-Ο Αλεκ εγκαθιστα μια νεα γραμμη τηλεγραφου για την ενασχοληση μας με τον Ελευθερο Λογο. Εξιγησε ο Γκρειν.
-Για να ανταγωνιστει την Τηλεγραφηκη Εταιρια του Σταρρικ. Προσθεσε ο Αλεκ ενω ακομα ασχολουνταν με τον γατζο.
Τωρα αν μπορεσω να εγκαταστησω τις ασφαλειες να συνδεουν ανεξαρτιτες γραμμες απ'το Μπιγκ Μπεν, ο Σταρρικ θα γινει αδυναμος. Μονο, που εχουμαι καποια χειρο-προβληματα. Αστιευτηκε δειχοντας το δεμενο χερι του.
Και... Εκει! Ο, αφερεσα τον μηχανησμο για να μπορει να δουλευει με τα γαντια σας. Ειπε δεινοντας τον γατζο στον Τζεϊκομπ.
-Θα το χρησιμοποιησω αμεσος. Απαντησε ο Τζεϊκομπ ενθουσιασμενος.
-Τζεϊκομπ, περιμενε. Κυριε Μπελ, επιτρεψτε μου να σας βοηθησω με τις ασφαλειες σας. Ειπε η Ηβη με ενα φωτινο χαμογελο.
-Οο, δεν θα με βρειτε πολυ περιφανο για να δεχτω, δεσποινις Φραη. Μπορουμε να παρουμε την αμαξα μου. Αν εχετε την καλοσινη να κρατατε τα γκεμια. Απαντησε ενθουσιασμενα δειχνοντας ο δεμενο χερι του.
Η Ηβη ακολουθησε τον κυριο Μπελ εξω, μα πριν βγει αρπαξε το γατζο απ'τα χερια του Τζεϊκομπ.
-Θα το παρω εγω αυτο. Και βγηκε με ενα σατανικο χαμογελο.
-Εμ, μπορω να σε βοηθησω... Ειπε ο Αλεκ δειχνοντας τον γατζο.
Η Ηβη απλωσε το χερι της και ο Μπελ της εγκατεστησε τον γατζο στο γαντι με προσεκτηκες κινησεις...
Ο κυριος Μπελ οδηγησε την Ηβη στην αμαξα του και πηρε θεση δυπλα της στην θεση του οδηγου.
-Λιπον, κυριε Μπελ, με τι εφευρεσεις ασχοληστε; Ρωτησε η Ηβη καθως οδηγουσε την αμαξα απο το Λαμπεθ στο Γουενσμινστερ.
-Σκοπευω να κατασκεβασω φωνητικο τηλεγραφο, που δεν μεταφερει μονο τελειες και παυλες, δις Φραη, αλλα την ανθρωπινη φωνη!
-Φωνιτικο τηλεγραφο; Χμ... Ακουγεται καπως μεγαλο. Θα μπορουσατε να το πειτε απλα τηλεφωνο!
-Τηλεφωνο; Τι παραξενο! Τελος παντως, οπως ελεγα και πριν, ο τυπος εχει γινει εντελος εξαρτομενος απο την Τηλεγραφικη Εταιρια το Σταρρικ.
-Και για αυτο ο κυριος Γκρειν σας ζητησε να εγκαταστησεται μια ελευθερη γραμμη. Συμπλιρωσε η Ηβη.
-Ναι! Και επεισεις, και αλλες μικρες, ανεξαρτιτες εταιριες εχουν σαμποταριστει οι γραμμες τους και εχουν πολυ λιγες πιθανοτιτες να βρουν σπασμενες ασφαλειες-
-Που βρησκονται στην κοριφη του Μπιγκ Μπεν. Συμπιρωσε ξανα η Ηβη.
-Σωστα. Ειδιως, χρειαζεσε κρατικη αδεια για να περασεις απ'τους φρουρους.
-Δεν θα ειναι προβλημα. Θα επισκευασω τις ασφαλειες.
Η Ηβη σταματησε την αμαξα μπροστα απ'το Κοινοβουλοιο, κατω ακρειβως απ'το Μπιγκ Μπεν.
Κατεβηκε απ'την αμαξα, περασε τον αυλογυρο χωρις να την καταλαβουν, πλησιασε τον πιργο του ρολογιου και εκτοξεφσε απ'το γαντι της τον γατζο. Αμεσος μετα, ειχε χαθει απο τα ματια του Αλεξαντερ.
Ο Αλεκ κοιταξε ξυλα στο ρολοϊ, ειδε εναν μικρο μικροσκοπικο λεκε να σκαρφαλωνει αναμεσα στους δειχτες, την επομενη στιγμη καταλαβε οτι ηταν η Ηβη...
Την παρακολουθουσε να περναει απο πυργο σε πυργο, να χανεται και να ξανα εμφανιζεται, μικροσκοπικη σαν μιγα που φαινοταν.
Επειτα απο λιγη ωρα την ειδε να επιστρεφει στο ρολοϊ και μολις αγκιξε την κορυφη, την ειδε να πεφτει με μεγαλη ταχυτητα ευθια κατω! Ανακουφυστηκε οταν ειδε οτι προσγειωθηκε ομαλα σε ενα καρο γεματο με φυλλα, σκορπωντας τα φυλλα σε πασα κατευθυνση.
Υστερα την παρακολουθησε να επιστρεφει με τον ιδιο τροπο που μπηκε, στην αμαξα.
-Σας ευχαριστω παρα πολυ, δις Φραη. Ειπε κοιτωντας με περιφανια το επιτευμα της.
Δεν θα μπορουσα να συνεχισω χωρις την εγκατασταση της νεας γραμμης.
-Αν υπαρχει τιποτε αλλο που να μπορω να βοηθησω; Ειπε με ενα ευγενικο χαμογελο η Ηβη.
-Ο, σιγουρα! Παρακαλω ελατε να με επισκεφθτειτε. Ο... Επαιζα με αυτην την σησκευη και εχω σημειωσει την φορμουλα για σας. Ειπε βγαζοντας απ'την τσεπη του μια βομβα καπνου.
Ε..ε. Δεν ειναι ακομα τελεια, αλλα παρολα αυτα δουλευει. Ειπε με ενα δεμονικο χαμογελο και πεταξε την βομβα στον δρομο μπροστα του, για να κανει μια επιδειξη.
Η βομβα εβγαλε εναν δυνατο βροντο και μεταμορφωθηκε σε ενα πικνο συνεφο καπνου, που τρομαξε απιστευτα τα αλογα της αμαξας, τα οποια αρχισαν να τρεχουν μακρια.
-Ισως λιγο πολυ καλα!! Φωναξε ο Μπελ πανω απ'την αμαξα, διορθωντας το προϊγουμενο σχολιο του.
Η Ηβη εμεινε να τον κοιταει σιγογελωντας καθως απομακρεινωτας.
Θα του επαιρνε πολυ ωρα να ηρεμησει τα αλογα, μαλλον θα ηταν καλυτερα να γυριζε με τα ποδια...

***Γεια σας παιδια. Εχω μια δυσαρεστη ενοιμερωση, η φιλη μου η Αρτεμις αναγκαζεται να παρετηθει απ'την συγγραφη αυτης της ιστοριας για προσωπικους λογους. Μπορειτε να ριξετε μια ματια στο προφιλ της: No_Name8816. Θα προσπαθησω να καλυψω την απουσια της και εσεις θα προσπαθησετε να μην τρελαθητε με τα ορθογραφικα μου. Ελπιζω να μπορεσει να παραδωσει το κεφαλαιο της "Τελευταιας Πραψης" γιατι ανοιπομονουσε γι'αυτο.***

Assassin's Creed SyndicateNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ