Παλατι του Μπακινχαμ, Γουενσμινστερ, Λονδινο, 1868.
–Ο Ελλιοτσον εχει λυξει και η παραγωγη του καταπραϊντικου σιροπιου διακωπηκε; Αποτροπαιο!
–Ο Φραη σκοπευει να παραδωσει ολο το Λονδινο στα χερια της λασπης! Ή ισως δεν σκοπευει να κανει τιποτα, παρα μονο να παιξει με τις ζωες μας!
–Το Ασειλο εκλεισε, η ιατρικη φροντιδα στην πολη βρησκεται σε διαλιση. Αυτος δεν κα- δεν ΜΠΟΡΕΙ να καταλαβει τις συνεπειες τον πραξεων του! Ο ανθρωπος ειναι σιγουρα αναρχικος!!
Οι ανησιχες φωνες των συνεργατων του Σταρρικ γεμιζαν το δωματιο, χωρις να βγαζουν κανενα νοϊμα ολες μαζι.
Ο υπιρετης του, πλησιασε με εναν δισκο τσαγιου φτιαγμενο απο χρυσο και σερβιρε στον αφεντη του...
–Κυριοι... Ειπε ο Σταρρικ ηρεμα, λιωνωντας τους κυβους ζαχαρης στο φλιτζανι του με ενα κουταλακι...
Αυτο το τσαϊ μου ηρθε απ'την Ινδια με πλοιο, τοτε απ'το λιμανι στο εργοστασειο, οπου το πακεταρισαν και το εστειλαν με καρο στην πορτα μου. Ξεπακεταριστηκε στο κελαρι και ηρθε πανω, σε μενα. Ολα απο αντρες και γυναικες που δουλευουν για μενα. Που εξαρτονται απο μενα, τον Κροφορντ Σταρρικ, τις δουλειες τους, τον χρονο τους, τις ιδιες τους τις ζωες. Θα δουλευουν στα εργοστασεια μου και το ιδιο θα κανουν και τα παιδια τους. Και εσεις ερχεστε σε μενα μιλοντας για αυτον τον Τζεϊκομπ Φραη; Αυτο το ασυμαντο ψεγαδι που αποκαλει τον εαυτο του Ασσασσιν; Διχνεται ασευεια σε αυτην την ιδια πολη, που δουλευει μερα και νυχτα για εμεις να μπορουμε να πινουμε αυτο. Αυτο το θαυμα. Αυτο το τσαϊ. Ολοκλειρωσε ηρεμα και ειπιε μια γουλια απο το τσαϊ του.
Τοτε μπηκε στο γραφειο η Λουσι Θροουν, σοβαρη και μες την αυτοπεπιθιση οπως παντα.
Διεσχισε το δωματιο και σερβιρε στον εαυτο της ενα φλιτζανι τσαϊ.
–Ειμαι σχεδον στο τελος της ερευνας μου. Ειπε μπαινοντας στην συζητηση.
Το αγαπιμενο μας Λονδινο δεν θα υποφερει για πολυ ακομα απο αυτον τον ενοχλητηκο ανοϊτο.
–Και με αυτην την αδερφη που ακουω; Την δεσποινις Φραη; Ρωτησε ο Σταρρικ.
–Η δις Φραη θα πειαστει. Συντομα.
Η Θροουν ειπιε μια μεγαλη γουλια απο το τσαϊ της.
–Πεντανοστιμο...***Συγνωμη αλλα εγω και το google trans. δεν εχουμε καμια ειδεα τι θα πει "Miss Frye will be gatted" οποτε επρεπε να αυτοσχεδειασω***
ESTÁS LEYENDO
Assassin's Creed Syndicate
Ficción históricaΛονδινο, 19ος αιωνας. Οσο μπορω να θυμιθω, παντα ηθελα να γινω κομματι του Λονδινου. Κομματι της μεγαλυτερης πολη στον κοσμο στην μεγαλυτερη στιγμη της. Αν το εχετε σκεφτει ποτε αυτο, τοτε ειστε εντελος ηληθιοι. Επιστημη, προοδος, τεχνολογια, ειναι...