Κεφαλαιο 49

11 3 0
                                    

Καθως η Ηβη περνουσε απο την πιστα του χορο, ενιωσε ενα χερι να τυλιγεται γυρο απ'τον καρπο της.
-Δεσποινις Φραη... Μπορω να εχω αυτον τον χορο; Η ηρεμη φωνη που συνοδευονταν απο το προσωπο του Κροφορντ Σταρρικ...

***

-Κυριε Σταρρικ, κανατε την πλακα σας, αλλα το παιχνιδι τελειωσε. Η Ηβη προσπαθησε να φυγει αλλα ο Σταρρικ την κρατησε στην θεση της.
-Α-α-α! Ακουστε... Ενα, δυο, τρεια... Ενα, δυο, τρεια... Παριστανε οτι μετρουσε το τεμπο του χορο, αλλα στην πραγματικοτητα της μετρουσε τους Ναϊτες σκοπευτες στην οροφη του Παλατιου...
Την ειχε παγιδεψει.
Η μουσικη αρχισε και Ασσασσιν και Ναϊτης αρχισαν να χορευουν...
-Ο χρονος ειναι υπεροχο πραγμα, δις Φραη. Γιατρευει ολες τις πληγες! Κανουμε τα λαθη μας οσο χορευουμε, αλλα, η Μαζουρκα τελιωνει και ξεκιναμε ξανα. Το προβλημα ειναι: ολοι ξεχνουν. Πεφτουν στα ιδια λαθη ξανα και ξανα!
-Οι ανθρωποι μπορουν να μαθουν. Μπορεσε να ψελισει η Ηβη.
Ηρθαν πιο κοντα.
-Μπορουν; Ολοι γυρο σου δεν επαναλαμβανουν τα ιδια βηματα; Αλλα αν ενας αντρας θυμαται τον χορο; Αν ξερει την ωρα; Τοτε μπορει να αλλαξει τα πραγματα για το καλυταιρο!!
-Αρκετα-
Η Ηβη πηγε να φυγει αλλα ο Σταρρικ την κρατησε κοντα του.
-Αυτος ο χορος σχεδων τελειωσε.
Ενιωσε το χερι του να περναει απαλα πανω απο τον αφιενα της. Τοσο αιδειαστικο!
-Συντομα, ο κοσμος θα ξεχασει την γενια σε αυτην την αυλη, την καταστροφη που σχεδον φαιρατε στο Λονδινο! Οταν η μουσικη παψει, δις Φραη, ο χρονος σας θα εχει ληξει και ο δικος μου θα ξεκινησει...

***

Λιγο αφοτου εφυγε η Ηβη, ο Τζεϊκομπ συναντησε τον Λοχεια Αμπερλαϊν στην οροφη του κτηρειου.
-Φρεντι.
Ο Λοχειας ειχε ενα ανησυχο βλεμμα.
-Ο Σταρρικ αλλαξε τους φρουρους με δικους του ανθρωπους και πηρε πολλους απο τους φρουρους ομοιρους. Εξειγησε.
Τα οπλα σου ειναι εκει μεσα. Ειπε μετα δειχνοντας ενα μικρο φυλακειο διπλα τους.

Ο Τζεϊκομπ αλλαξε το κοστουμι του με τα συνιθισμενα του ρουχα και το ημυψιλο του.
-Κοιτα. Ειπε ο Αμπερλαϊν δειχνοντας στους σκοπεφτες που ειχαν παρει τις θεσεις τους.
-Ωραια, θα σκοτωσω τους απαταιωνες και θα ελευθερωσω τους αιχμαλωτους.
-Μα πως; Ειναι αδυνατον να δεις την διαφωρα. Παραπωνεθηκε ο Αμπερλαϊν.
-Ω, εχε λιγη πιστη!

Οταν και ο τελευταιος σκοπευτης ηταν νεκρος, ο Τζεϊκομπ γυρισε το βλεμμα του προς την αυλη για να βρει την αδερφη του.
Δεν ηταν πουθενα για να φανει μεχρι που την βρηκε να χρορευει.
Και μαλιστα με τον Σταρρικ! Λοιπον αυτο ηταν ενδιαφερον...

***Μαζουρκα, ζωηρος πολονικος χορος σε τρεια τετταρτα (ενα, δυο, τρεια)***

Assassin's Creed Syndicateحيث تعيش القصص. اكتشف الآن