Ποταμος Ταμεσης, Γουενσμινστερ, Λονδινο, 1868.
Το πλοιο περνουσε ακρειβως εξω απο τον Πυργο του Λονδινου οταν η Ηβη με ενα ελαφρι αλμα πηδηξε στην προβλιτα.
Τα ματια της πηγαν κατευθειαν στον Πυργο και τις επαλξεις του, ανιχνευοντας τον μεσα σε δευτερολεπτα.
-Πολλοι φρουροι, προβλεψιμες περιπολοι. Η Θροουν μπορει να ειναι ηδη μεσα. Καλητερα να κολησω στις σκιες...***
Κατω απο την ταφρο, πισω απ'τους φρουρους, πανω στην οροφη ενος πυργισκου και τελικα στην κοριφη μιας καμιναδας, η Ηβη ειχε επιτελους την θεση που χρειαζωταν. Μπορουσε να δει ολο το συγκροτιμα του Πυργου απο'κει.
-Αλτ!! Ακουστηκε μια κραυγη και η Ηβη γυρισε προς την πλευρα που την ειχε ακουσει.
-Συνοδεια των Κλειδιων. Αλτ!
Μια ομαδα βασιλικων φρουρων σταματησε μπρωστα απο εναν φρουρο ο οποιος τους κρατουσε το τουφεκι του απιλητικα.
-Ποιος ερχεται εκει!! Φωναξε ξανα ο φρουρος χωρις να κατευασει καθολου των τονο του.
-Τα Κλειδια. Του απαντησε ο αρχιγος της ομαδας κρατωντας ψυλα εναν κυκλο με κλειδια για να φανει.
-Ποιανου Κλειδια;!
-Τα Κλειδια της Βασιλισας Βικτωριας. Απαντησε ο φρουρος με την ιδια ηρεμια με πριν.
-Περνα, Κλειδια της Βασιλισας Βικτωριας! Και οι υπολιποι επεισεις!
Στρεφοντας την προσοχη της αλλου, καπου παραμερα ειδε εναν φρουρο να περνει το κρανος του απο ενα ανεσθητο, μισογυμνο αντρα. Πισω του ενας βασιλικος φρουρος τον πλοισιασε αθοριβα και μολις βρεθηκε πισω του, με μια λαβη κλειδωσε τον λαιμο του αναμεσα στα χερια του.
-Δεν εισαι με την Βασιλικη Φρουρα! Ποσοι απο σας ειστε εδω; Πες μου!!
Η Ηβη τραβηξε την κουκουλα της πανω και πηδηξε απο την καμιναδα. Προσγειοθηκε στην σκεπη απο κατω της και ετρεξε προς την κατευθινση του κενου μεχρι που οταν πλοισιασε αρκετα, περνωντας τον χαμιλο τυχο, βρεθηκε στο εδαφως διπλα στον βασιλικο φρουρο ο οποιος στραγκαλιζε τον απατεωνα. Ο απατεωνας αρχισε να χανει τις αισθισεις του και ο φρουρος τον αποθησε κατω.
-Εισαι ενας απο τους φιλους του Γκρειν ετσι; Την ρωτησε καθως εψαχνε τις τσεπες του απατεωνα.
Η Ηβη κατευασε την κουκουλα της και χαμογελασε ελαφρα.
-Δωξα τα ουρανια ηρθες! Αυτη η γυναικα, η Θροουν εχει Ναϊτες παντου, μεταμφιεσμενους σαν φρουρους! Νομιζω πως μπορω να περασω σαν ενας απ'αυτους οσο σε βαζω μεσα. Εκτως απο... οι φρουροι εδω εξω ξερουν ηδη το προσωπο μου. Πρεπει να κανονισεις αυτους πρωτα. Συναντησε με δυπλα στον Λευκο Πυργο οταν εισαι ετοιμη. Ειπε και εφυγε.
Η Ηβη εγνευσε και φωρεσε την κουκουλα της...
YOU ARE READING
Assassin's Creed Syndicate
Historical FictionΛονδινο, 19ος αιωνας. Οσο μπορω να θυμιθω, παντα ηθελα να γινω κομματι του Λονδινου. Κομματι της μεγαλυτερης πολη στον κοσμο στην μεγαλυτερη στιγμη της. Αν το εχετε σκεφτει ποτε αυτο, τοτε ειστε εντελος ηληθιοι. Επιστημη, προοδος, τεχνολογια, ειναι...