Κεφαλαιο 38

15 3 1
                                    

Κοινοβουλειο και Μπιγκ Μπεν, Γουενσμινστερ, Λονδινο, 1868.

-Τι ειναι αυτη η ανοισια οτι χρειαζεσε κωδικο για να δεις τον Λορδο Καρντιγκαν, σημερα; Αναφωνησε ενας ευγενης κυριος οργισμενος κουνωντας την γραθια του στον αερα.
-Ηρεμησε. Τον εχω στην τσεπη μου. Του απαντησε ενας αντρας με στολη Υπουργου χτηπωντας απαλα την τσεπη του σακακιου του.
Η ασφαλεια, ακομα και για το Κοινοβουλειο, ηταν ασφιχτηκη και ο Τζεϊκομπ, που ακουγε την συζητηση κριμενος σε μια παρεα λιγο πιο περα, ειχε εκπλαγει που δεν τον ειχαν πιασει ακομα.
Αυτα τα αυστιρα μετρα ασφαλειας προφανος οφειλωνταν στην παρουσια του Λορδου Καρντιγκαν. Τα κατορθωματα των διδυμων ειχαν γινει πλεον γνωστα, ο Καρντιγκαν ειχε παρει τα μετρα του. Η ασφαλεια ειχε ενησχηθει μεχρι και με μερικους υψιλοβαθμους Ναϊτες.
Ο Τζεϊκομπ βγηκε απ'την κρυψωνα του και σταθηκε κοντα στον Υπουργο. Απλωσε απαλα το χερι του για να παρει τον κωδικο μεσα απ'την τσεπη του. Μια λαθως κινηση και ολα θα κατασρεφωντουσαν.
Το χαρτι γληστρησε απο την τσεπη του Υπουργου στην παλαμη του Τζεϊκομπ, ο οποιος απομακρεινθηκε διαβαζοντας την λεξη με τα καληγραφηκα γραμματα.
-"Μπαλακλαβα", και βεβαια ειναι το αναθεματισμενο. Μουρμουρισε.
Τωρα το μονο που ελυπε ηταν να βρει τροπο να μπει μες το Κοινοβουλειο και χαμογελασε χερεκακα και εγνευσε στον εαυτο του οταν βλεποντας τους αστυνομικους του ηρθε μια ιδεα...

***

Δεν ηταν τοσο δυσκολο τελικα. Το μονο που χρειαστηκε ηταν να ψυθιρισει:
-Απλα πρεπει να μπω μεσα, δεν υπαρχει λογος να γινει ασχυμα. Ευγενικα στο αυτι του αστυνομικου αφου του κλειδωσε το χερι πισω απο τις ομωπλατες.
Το να μπει στο Κοινοβουλειο ηταν ευκολο, ομως τωρα επρεπε να βρει τι να κανει με τον αναισθητο αστυνομικο στα ποδια του. Ευτυχως βρηκε ενα παραβαν για να τον κρειξει απο πισω. Δεν θα τον εβρισκαν πριν ξυπνησει απο μονος του...
Τωρα για να βρει τον Λορδο Καρντιγκαν.
Βγηκε στην κεντρικη αιθουσα που ειχαν περασει νωριτερα. Το ψυλο ταβανι και τα παραθυρα του θυμιζαν εκκλεισια.
-Ο Καρντιγκαν το παρατραβηξε αυτην την φορα! Σκεφτομαι να επικοινωνησω με την Σκοτλαν Γιαλντ εγω ο ιδιος! Ακουσε δυο πολιτικους να συζητανε εντονα.
Ο Τζεϊκομπ μυδιασε ενω το μιαλο του επερνε στροφες...
-Με συγχωρητε, Κυριοι! Λοχειας Φρεντι Αμπερλαϊν της Σκοτλαν Γιαλντ. Που περνει μερος αυτη η σκανδαλοδης δραστιριοτητα; Ειπε ο Τζεϊκομπ προσπαθωντας να μιμιθει την σκοτσεζικη προφορα του Λοχεια Αμπερλαϊν και τις στρατιωτικες κινησεις του.
-Ε; Ω! Ναι, ναι. Ειναι, εμ... Απο εδω. Ακολουθηστε με, Λοχεια. Αλλα διακρειτηκα αν θα θελατε. Δεν γινετε καποιος να δει εναν συναδερφο του Κοινοβουλειου με τις βρομικες διασυνδεσεις του, ετσι; Ειπε ο ενας και του εκανε νοϊμα να τον ακολουθησει.
-Θα ειμαι πολυ διακρειτικος. Ψυθιρισε ο Τζεϊκομπ επανελαμβανοντας τα λογια του στην κυρια Ντυσρελη.
Συνηθως θα ημουν σε μεταμφιεση, αλλα ολα μου τα ρουχα επεσαν στον Ταμεση! Αρχισε να λεει καθως περπατουσαν μεσα στο Κοινοβουλειο, αποφασισμενος να εκμεταλευτει το ονομα του Φρεντι οσο πιο πολυ μπορουσε.
-Μια απο τις αγαπημενες μου μεταμφιεσεις ειναι μια πολυ αρχαια μεγαλη κυρια, σχεδειασμενη συμφωνα με την μητερα μου! Θα εκπλησοσασταν ποσο πιστικος ειμαι! Σκληρο γερο-πουλι ηταν! Για την ακριβεια ειχε προβλημα τριχοφηειας! Πουλουσαμε το μαλλι για κουκλες! Παρακαλω ενοιμερωστε με αν μιλαω πολυ. Ειμαι επιρεπης στο να ονειροπολω.
Ο πολιτικος υπεμενε την αβολη συζητηση με ενα βλεμμα κουρασμενης ευγενειας στο προσωπο του.
Οσο προχορουσαν πιο βαθεια μεσα στους δεδαλοδεις διαδρομους, αρχισαν να πικνονουν οι Ναϊτες σκοποι και ο Τζεϊκομπ κρατησε το κεφαλι του χαμιλα, ευχομενος να φορουσε την κουκουλα του για να κρυψει το προσωπο του.
Εφτασαν στο τελος ενος διαδρομου, οπου τους περιμενε μια κλειδωμενη πορτα.
Ο πολιτικος χτηπησε απαλα.
-Κωδικος; Ακουστηκε μια φωνη απο πισω.
-Παρακαλω; Ειπε εκπληκτος ο πολιτικος.
-Οχι κωδικος, οχι εισωδος. Απαντησε η φωνη πισω απ'την πορτα.
Ο πολιτικος εξαλος εκανε εναν κυκλο γυρο απ'τον εαυτο του, επειτα κοιταξε τον Τζεϊκομπ με ενα απολογιτικο ηφος, σηκωσε τους ωμους δειχνοντας οτι δεν υπειρχε κατι που να μπορουσε να κανει και εφυγε.
Ο Τζεϊκομπ γυρισε και χτηπησε ξανα την πορτα.
-Κωδικος; Ακουστηκε η φωνη.
-Μπαλακλαβα. Απαντησε σοβαρα ο Τζεϊκομπ.
Η πορτα ανοιξε και φανηκε μπρωστα του ενας Ναϊτης και απο πισω του ο Λορδος Καρντιγκαν γυρισμενος πανω απο ενα τραπεζι.
-Περνα μεσα.
Ο Τζεϊκομπ τον καρφωσε με την λεπιδα του στον λαιμο και το κρατησε για να μην πεσει.
Τον ακουμπησει απαλα στο πατωμα και κοιταξε στον Λορδο Καρντιγκαν. Ευτυχως δεν ειχε ακουσει τιποτα και ηταν ακομα πανω απ'τα χαρτια του.
Ο Τζεϊκομπ σηκωθηκε και εκλησε την πορτα.
-Α, Υπουργε Χακκερ, μια στιγμη! Αυτη η χατοδουλεια θα ειναι η καταστροφη μας εστι; Δωσε μου ενα γερο αλογο και ενα σπαθι και θα κανω την κυβερνηση να λειτουργη ομαλα σαν την Χενλεη Ρεγγατα. Αλλα οι αναγκες πρεπει και θα γινουν. Μονολογισε ο Καρντγκαν ακομα σκημενος πανω απ'τα χαρτια του.
Αυτο εδωσε στον Τζεϊκομπ τον χρονο να παει και να σταθει πισω του.
-Για να δουμε... Υπογραφουμε εδω... Και υπογραφη... Υπογραφη... Υπογραφη... Και... Τελος! Ειπε τυναζοντας το χερι με την πενα του στον αερα και ακουμπωνττας την μετα στο μελανοδοχειο.
Τωρα ας συζητησουμε– Καλε Θεε! Ποιος στην αναθεματισμενη Κολαση εισ–
-Ω, σκασε... Ο Τζεϊκομπ αστραπιεα ανοιξε τον λαιμο του Λορδου Καρντιγκαν σταυρωνωντας τις λεπιδες του.
Ο Καρντγκαν κρατησε τον λαιμο του με τα δυο του χερια και και εκανε μερικα βηματα προσπαθωντας να μινει ορθειος.
Ο Τζεϊκομπ βαρεθηκε να τον περιμενει και τον ερειξε κατω καθως εμπαιναν στο Λευκο Δωματιο...
-Δειδε! Κακιε! Τουλαχιστον ο ηρωας της Μπαλακλαβα δεν θα πεσει στα ενδωξα πεδια της Κριμεας, αλλα απο την λεπιδα ενος Ασσασσιν στους ιδιους τους διαδρομους της εξουσιας! Φωναξε υπεριφανα ο Καρντιγκαν.
-Τελιωσες;
-Υποκλεισου, απατεωνα! Γιατι πετυχες αυτο που καμεια Ρωσικη πυροβολαρχια, καμεια Ινδη τιγρης δεν καταφερε να επιτυχει! Απολαυσε το τροπαιο σου και ηθε να πνιγεις σε αυτο! Φωναξε ο Καρντιγκαν δειχνοντας τον εαυτο του με επαρση.
-Ναι, αλλα πες'μου περισσοτερα για την Μπαλακλαβα.
-Εχε γεια, εχε γεια αμαπητη Μπριτανια! Η αυγη σου θα ειναι αμιδρη που ο Ερλ του Καρντιγκαν δεν θα δει... Απαγκιλε ο Καρντιγκαν με δραματηκες κινησεις και νοτες στην φωνη του σαν σεξπηρικος ηρωας.
Ο Τζεϊκομπ γυρισε τα ματια αναστεναζοντας αδυμονωντας να τελειωσει.
-Ο Θεος να σωσει την Βασιλισσα και τους Εντεκα Χουρσσαρους!! Φωναξε φαιρνοντας την γροθεια του πανω στην καρδια του σαν να ορκιζονταν.
Την επομενη στιγμη ο Λορδος Καρντιγκαν ειχε φυγει...
Ο Τζεϊκομπ αγαλιασε.
-Τι μαπας... Μουρμουρισε κοιτωντας την σορο του Καρντιγκαν.
Εβγαλε το μαντιλι του και το αφοισε να ποτισει με το αιμα του...

***Η Μάχη της Μπαλακλάβα (25 Οκτωβρίου 1854) έγινε στα πλαίσια της πολιορκίας της Σεβαστουπόλεως μεταξυ Αγγλων και Ρωσων και το αποτέλεσμά της ήταν αμφίρροπο χωρίς νικητή, αλλα με πολλες απολειες.***

Assassin's Creed SyndicateOnde histórias criam vida. Descubra agora