Rozdział 23

616 30 0
                                    

Sean starał się.Nauczył się kontrolować swoje wewnętrzne zwierzę.

Hope siedziała na kanapie kiedy stanął przed nią.

-Dlaczego wróciłaś?

-Nie wiem.Brakowało mi twojej obecności...może brzmieć to głupi, ale przyzwyczaiłam się do twojej osoby.

Jedno nie daje mi spokoju.

-Co takiego?-Usiadł w jej nogach.

-Sokor ty jesteś..kto z twoich rodziców był wilkokrwistym?

-Nie wiem...zawsze myślałem, że oboje byli łowcami...

-Wróć ze mną..

-Gdzie?

-Do mnie...poznasz moją rodzinę.-Wstała.

Stykali się ciałami.

-Chcesz tego?

-Tak.-Szepnęła muskając jego usta swoimi.

Objął ją w pasie i podniósł.

-Kiedy?

-Jutro...jak najszybciej.-Powiedziała między pocałunkami.

Znaleźli się w sypialni.

 Sean  zaczął schodzić pocałunkami niżej po linii szczęki, aż doszedł do szyi. Zatrzymał się na niej i składał namiętne pocałunki. Co chwila przygryzał skórę, a ona nie wytrzymała i jęknęła. Oddychali coraz szybciej i czuła skurcze w podbrzuszu. W tym czasie ona po omacku ściągnęła jego koszulę. Sekundę potem nie miała już swojej, a on zaczął składać mokre pocałunki na jej szyi. Rosło pomiędzy nimi pożądanie i nie myśleli, aby przerywać.
Nagle chwycił ją mocno w pasie i położył na łóżku. Pozbył się szybko spodni i znalazł się zaraz nad nią .

 Pozbył się szybko spodni i znalazł się zaraz nad nią

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

   Hoe otworzyła oczy. Zobaczyła ciemność nocy i przebłyski światła księżyca. 

Spojrzała w bok, zobaczyła nagą klatkę piersiową Seana. Oddychał równomiernie, a ona uśmiechnęła się,przypominając sobie wcześniejsze zdarzenia. 

Ich niesamowite pożądanie, rozkosz i spełnienie. Brunetka nigdy nie czuła czegoś takiego ja przy nim. Poczuła  teraz znowu te skurcze w żołądku. Spojrzała  na chłopaka, ale  spał spokojnie.

Pochyliła się nad nim i pocałowała delikatnie w skroń.  

Nie wiedziała dlaczego to zrobiła, ale nie żałowała tego.

Teraz liczył się tylko on i ona.


HunterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz