Evet, karşı odama taşınıyor ve ben çığlık attım. Tabi bunu duyan Jennifer koşarak aşağıdan geldi ve "Ne oldu? Kim öldü?" felan dedi. Panik halinde beynindeki hücreler söndü galiba. O sırada hala çığlık atıyordum ve Jennifer gelip ağzımı kapadı. Bende parmağımla karşı camı gösterdim. Sanırım çığlığımı onlar da duymuştu ve ben kıpkırmızı olup içeri kaçmıştım. Tıpkı dometestim yani.
Jennifer beni zorla aşağıya indirdi ve bunda abartıcak ne var, diye sordu. Ona bağırmaya başladım: "Abartıcak ne mi var? Kızım senin şalterler attı sanırım. Harry'den bahsediyoruz biz değil mi?". Jennifer cevap vermeden kapı çaldı. Koşarak kapıyı açtım ve kapıyı açmamla bacaklarımın titremeye başlaması bir oldu. Harry kapıdaydı ve ben kekeleyerek ne olduğunu sordum. Az önce çığlık sesi duyduk ve bir şey oldu diye merak ettik, dedi. Bunu dediğinde ben sadece gözlerine odaklanmıştım ve ellerini gözlerimin önünde hareket ettirdi, o zaman kendime geldim. Yok bir şey, dememle suratına kapıyı kapatmam bir oldu. Jennifer ise bana gülüp, "Çok komiktin ve hala kırmızı domatessin." dedi. Onun kafasına yastık fırlatıp odaya koştum.
Tabi bendeki sakarlık; çıkarken ayağımı burktum ve o yüzden yatağa uzanıp geçmesini bekledim.
Bir gün boyunca bu kadar şeyi nasıl yaşadım? Önce Harry'nin üstüne düşmek üzereydim, sonra Justin ondan dayak yedi. Asıl önemli olansa grubuyla karşı eve taşınması, onun odasının benim odamla karşılıklı olması ve bir de evimize gelip bizi merak etmesi. Sahi ben ne yapmıştım? Resmen Harry'nin suratına kapıyı kapattım. Hani şu Styles olan. Heyecandan tuhaflaşmak diye buna derim. Tüm bu olanları kafamda hesaplayıp dururken uyuyakalmışım.
Yine tatlı uykumu bölen bir gün daha. Jennifer başımda kalkmamı söylüyordu ama ben kalkmayıp uyuma numarası yapıyordum. Sonra bana "Harry camda!" dedi. Yataktan fırladım ve hemen banyoya koştum ama olayı anlamam geç olmadı. Bana yalan söyledi. Gıcık! Elimdeki diş macununu ona fark ettirmemeye çalışarak üstüne sıkmaya hazırlanıyordumki, kapı çaldı. Aşağı indik ve bu sefer Jennifer kapıyı açtı. Acaba kimdi bu sabah misafiri?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionNina Agdal ve Harry Styles ile ilgili güzel bir hikaye. İyi okumalar :) NOT: Vote yapmayı unutmayın :)