22.Bölüm

61 4 0
                                    

Yeniden beraberdik. Kendimi öldürmeye ya da sonsuz bir mutsuzluğa sürüklenirim diye düşünürken yeniden onunlaydım. Kaybettiğim aşkımı, mutluluğumu yeniden bulmuştum. Eve dönerken hiçbir şey belli etmemeye karar verdik. Fırsatını bulmuşken arkadaşlarımıza güzel bir şaka yapmayı düşündük.

Akşama stüdyoya yanlarına gittim. Jeniffer da onlarla gitmişti. Hem Niall davet etmişti hem de ben gitmesi için ısrar etmiştim. Tiyatro kursuna gitmiş bir arkadaşıma rol yapması için rica etmiştim. Ve stüdyoya onunla gelmiştim. Harry'ler sütüdyoda çalışırken arkadaşımla el ele içeri girdim ve sevgilim diye tanıştırdım. Hepsi aynı anda Harry'e baktı. Harry üzülmüş ama çaktırmamaya çalışan birisi gibi davranmaya çalışıyordu. Ama içten içe kahkahalar attığını hissedebiliyordum, tıpkı benim gibi.

Yalancı sevgilimle biraz oturduktan sonra gittik. Ama aslında saklanmış onların konuşmalarını dinlemek için kapının arkasına kulağımızı yapıtırmıştık. Louis'in Harry'e Üzülme dostum, dediğini duydum ama Harry pek takmıyordu galiba. Arkadaşları ve Jen, Harry'i teselli ediyorlardı. Sonra Harry "Ben gidiyorum, artık yokum. Bu kız benim hayatımdı. Onu kaybettim. Grup artık 4 kişi çocuklar." dedi. İşte o an diğer dördünün surat ifadesinin nasıl bir hale büründüğü tahmin edebiliyordum. Biz kapıdan biraz uzaklaştık ve Harry geldi. Ben arkadaşıma teşekkür edip onu yolladım ve elimi tutma sırası artık Harry'deydi. Kapıyı açıp el ele girdik ve şaka diye bağırdık. Hepsi olayın şokuna girmişti. Liam ve Louis'in gözleri kızarmıştı. Harry'nin gittiğini sanıp ağlamışlardı anlaşılan. Hepsi bize öyle bir bakıyorduki, özellikle Zayn bizi kesin öldürecek diye düşünmeden edemedim. Sonra Liam, Louis ve Zayn Harry'le boğuşurken Niall Jeniffer'ın yanından kalkıp benim yanıma geldi.

- Onun kıymetini bil! O çok iyi ve senin için hayatını bile verir.

+ Ona iyi bakacağım Niall, söz veriyorum.

TesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin