35.Bölüm

26 4 0
                                    

Bir anticiyle kavga ediyordum ve sinirlenip onu yola ittim. O düştü ve elleri kanamaya başladı. Tam o sırada ordan Zayn arabasıyla geçiyordu ve inip onu kucağına aldı. Bana "Senin sorunun ne?" dedi. Onu arabaya bindirdi ve gittiler. Arkasından bağırarak koştum ama ayağım kaydı ve yere yüz üstü düşmüştüm. Sonra gözlerim kapandı ve siyah bir boşluğa bırakmıştım kendimi.

Ne? Bir kabus daha mı gördüm? Bu kabuslar hiç hoşuma gitmemeye başladı. İçim karardı yine. Kendimi toparlamaya çalıştım ama yatağımda abimi göremeyince elimde olmadan ağlamaya başladım. Onun başını koyduğu yastığı kokladım. Onu şimdiden özlemiştim ve hiç gitmemesini diledim. Bir umutla hızlıca aşağıya indim. Belki koltukta uyuyordur diye düşünmüştüm ama gitmişti. Tekli koltuğa kıvrılarak oturdum ve sessizce ağlamaya devam ettim. Saat daha çok erkendi. Ağlamak için hala sürem vardı. Jen uyanmadan bu mazoşistliğime biraz daha devam edebilirdim. Bütün belaları nasıl çekiyordum? Böyle şansı ne yapayım ben, diye kendi kendimi yiyordum.

"Jess!" diyen sesi duymamla irkildim ve yarı uykulu halimi üstümden bir anda atmıştım.

- Jeniffer.

+ Burada mı uyudun sen?

- Sayılır.

+ Abin gitti değil mi?

- Evet. Vedalaşmadınız mı yoksa?

+ Niall için dikkat etmemi bile söyledi. Onu ben de özleyeceğim.

Yeniden ağlamaya başlamıştım. "Özür dilerim Jessi, seni üzmek için söylemedim." diye beni teselli etmeye çalıştı. "Önemli değil. Hazırlanıp gidelim artık." dedim gözyaşlarımı silerek. Mahçup bir halde Niall'ın götüreceğini söyledi.

- Yoksa siz...

+ Biz çıkıyoruz. Artık Niall Horan'ın sevgilisi olarak karşında duruyorum.

- Nihayet! Geç bile kalmıştınız.

+ Aslında biz bir süredir birbirimizi daha iyi tanımak için bekliyorduk. Sonra birbirimizle oldukça mutlu olduğumuzu anladık ve daha fazla beklemenin anlamı olmadığını düşündük.

"İrlanda'nın en güzel gelini sen olacaksın." diye ona güldüm. Kızsa da onu sıkıca sararak tebrik ettim ve sevinç çığlıkları atmaya başlamıştık.

- Sayende bugün araba kullanmadan bırakıyorum sevgilimi, teşekkürler dostum.

+ Bu ilk ve sondu Hazza.

- Neden? Yoksa diğer günlerde de olduğu gibi masasındaki her şeyi yemeye devam mı edeceksin?

+ Benim oburluğumu bırakda sevgilinle ilgilen kıvırcık.

Harry sıkıca tutuşmuş ellerimize baktı. "Seninle böyle yolculuk etmek için şoför tutabilirim." dedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. "Eğer okulum bu sene bitmeyecek olsaydı evet derdim." dedim.

- Olsun. Kalan zamanlarımız için de bir sorun olacağını sanmıyorum.

+ Sen susunca daha bir çekici oluyorsun.

- Mesaj alındı. Ağzımı açmam bundan sonra.

+ Öpüşmek için de mi?

- Bu lafımı biraz daha düşünmeye karar verdim.

Ona güldüm ve omzuna yaslanıp yolu izlemeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin