25.Bölüm

20 4 0
                                    

Her gün onu biraz daha özlüyorum. Her saniye sanki daha da çok seviyorum. O kadar içimdeki artık 7/24 sadece onunla olmak istiyorum. Çimlerde boğuşmak, beraber yemek yapmak, dağ bayır koşmak, beraber uyumak, kütüphaneye gidip beraber kitap okumak, kimsesizler yurdunu ziyaret etmek, amaçsızca yürümek, tiyatroya gitmek, aynı kitabı okuyup birbirimize anlatmak, ona sımsıkı sarılıp uyumak, çimlere karşılıklı uzanıp sadece gözlerle konuşmak, beraber pasta yapmak, birlikte olduğumuz günleri günlük tutmak, aynı t-shirtleri giymek, zillere basıp kaçmak, uçurtma uçurmak, balık ekmek yemek, PES oynamak, su savaşı yapmak, kırmızı ışıkta dans ederek geçmek, guitar hero'ya gitmek, konsere gitmek, hikaye yazmak, deli gibi sarhoş olup sürekli birbirimizi sevdiğimizi söylemek, dans kursuna gidip birlikte dans öğrenmek, insanları önemsemeden istediğimiz yerde sarılmak, öpüşmek, hatlarımızla beraber telefonlarımızı bir günlüğüne de olsa değiştirmek, birbirimize küçük ama anlamlı hediyeler almak, beraber alışverişe çıkmak, beraber yemek yemek, şarkı paylaşımı yapmak, bütün günü film izlemeye harcamak, yağmur altında sırılsıklam olana kadar yürümek, koşmak, kartopu savaşı yapıp yorulunca kar üstünde uzanmak, kardan adam yapıp ona isim bulmak, binlerce fotoğraf çekmek, birlikte günübirlik de olsa gezilere gitmek ya da turlara katılmak, yaşadığımız şehrin her yerini gezmek, birbirimizi merak etmek, birbirimizi kıskanmak, yabancı bir şarkının sözlerini bilmeden saçmalayarak söylemek, beraber götümüz dona dona kışın ortasında el ele, kol kola sahilde yürümek, şarkılar söylemek, yolda kedileri ve köpekleri beslemek ve daha sayamadığım bir sürü şey yapmak istiyorum onunla.

Bir kısmını yapmış olsak da hala yaşayamadığımız çok şey vardı. Zamanla hepsi olacaktı, tabii ayrılmazsak. Bazen bunun olacağından o kadar çok korkuyorumki. On yedi yaşımdayım ama hiç düşünmeden teklifine evet demiştim. Her ne kadar onunla şu an evlenmeyi istesem bile erkendi, hem de fazlasıyla. Bunu onunla konuşmamıştım ama nasıl konuşacağımı da bilmiyordum. Lafım belki onu incitebilirdi diye düşünüyordum. O akşadan itibaren hayatım ciddi anlamda değişmenin ilk adımını atmıştı. Bu kararımızı kimseye söylememiştik ve bir kutlama düzenleyerek haber vermeyi planlamıştık. Organize işini Harry ve grup üyeleri yapacaktı. Bende kendi arkadaşlarımdan çağıracağım kişileri listeleyip onlara verdim ve bana düşen görevi tamamlamıştım. Bir de Jen ile elbiselere bakınmıştık. Arada Harry de bize eşlik etmişti ama bir kaç gelişinden sonra bu ona işkence gibi gelmişti anlaşılan. Bu kutlamayı ikimizde önemsiyorduk, çünkü bu bizim için önden bir nişan kutlaması gibi olacaktı. Ailelerimiz arasında bu kadar eğlenceli yapamayacağımız için böyle bir kutlamanın nişan için de iyi olacağını düşündük. Bu göstermelik bir nişan olabilirdi ama en azından arkadaşlarımızla kutlayacağımız bir nişandı.

TesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin