Yeniden Jeniffer'ın yanına, ikimizin evine dönmüştüm. Ama okulu bıraktım desem yeriydi. Odamda yatağıma hapsolmuş, mahkumlar gibi gün hesaplıyordum. Onunla tam olarak on iki gün altı saat sekiz saniyeden beri ayrıyım. Dokuz, on, on bir... Sürekli ağlıyorum. Ağlamaktan yorulunca uyuyor, uyanır uyanmaz kaldığım yerden devam ediyordum. Ben bu kadar sulugöz birisi değildim, Justin için bile bu kadar çok ağlamamıştım. Ölmediğim için kendime lanetler okur olmuştum.
Bir ara Liam aradı. Yeni bir ilişkisi olduğunu, daha doğrusu yeni bir ilişki kurmaya çalıştığını söyledi. İşte bu lafına ağlamamak elimde değildi. Kim olduğunu sorduğumda söylemedi. Hem daha da üzülmüştüm, hem de merak ediyordum kim olduğunu. Liam haberim olması gerektiğini, belki de bu ilişkinin en başından ititbaren hata olduğunu söyledi. Onu daha fazla dinlememek için telefonu kapatıp Harry'i aradım. Açmadı. Bende mesaj attım: YENİ SEVGİLİNLE MUTLULUKLAR DİLERİM. BENİ HİÇ ŞAŞIRTMAYACAĞIN BİR HAREKET OLDU. Çok geçmeden cevap geldi: JUSTIN ÖZGÜR OLDUĞUNDA EVLENEBİLİRSİNİZ. HALA ONU SEVDİĞİNİ BİLİYORUM.
- SENİNLE OLACAK KIZA ACIYORUM.
+ MUTLULUKTAN ÖLECEĞİ İÇİN Mİ?
- O SENİ ÇOK SEVECEK AMA SEN BUNU ANLAMAYACAK KADAR SALAK OLDUĞUN İÇİN.
Kapı çaldı ve hiç hoşuma gitmeyen ayak sesleri duydum. Odama hızla giren bir Styles gördüm. Onu gördüğümde bir an için mutlu olmuştum ama suratında ciddi bir ifade vardu ve mesaj atmamın hata olduğunu anlamakta geç kalmıştım. Kolumdan tutup arkasından sürüklemeye başladı. Hiçbir şey söyleyemeden arabasına bindirdi. Yol boyunca tek kelime etmedik. Ama boş bir araziye getirdiğinde sessizliği fazlasıyla bozan o olmuştu.
- Benim gibi bir erkek sürtüğünü nasıl sevebiliyorsun, anlamıyorum.
+ Bana bunu söyleyip durma! Yeteri kadar pişmanlık duyuyorum.
- Senin saçma kıskançlığın yüzünden ne hale geldik!
+ Bundan rahatsız olduğunu hiç sanmıyorum. Artık yeni sevgilin var!
- Sevilmeyince unutmak istedim!
Bu lafı bir anda içime dokundu ve ona koşarak sarıldım. Önce tepkisiz kalmıştı ama sonra o da sıkıca sarıldı. Beni döndürmeye başladı ve ona daha sıkı sarıldım.
- Benim hayatımın aşkı olur musun Jessie, yeniden her şeyim olur musun?
+ Sonsuza dek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
Fiksi PenggemarNina Agdal ve Harry Styles ile ilgili güzel bir hikaye. İyi okumalar :) NOT: Vote yapmayı unutmayın :)