Zayn ile beraber arabada nereye gittiğimi bilmeden ilerliyordum. İçimden bir ses uzun bir yolculuk olacağını söylüyordu.
- Nereye gidiyoruz?
+ Biraz sabırlı olursan öğrenirsin.
- Uzun mu sürecek?
+ Fazla değil, biraz.
- Nasıl bir yere gidiyoruz?
+ Ahiret sınavına mı girdim?
- Merak ediyorum.
+ Süpriz.
- Peki. Benimle ne konuşacaktın?
+ Yolda konuşmak çok doğru olmaz.
- Hadi ama Malik! Konunun Harry ile olan son durumumuz olduğunu ikimiz de biliyoruz.
+ Aslında konu Harry ve yönetmelik.
- Nasıl yani?
+ O kadınla çıkıyorlardı ama bu yönetmeliğin zorlamasıyla olan bir şey.
- Çok saçma.
+ Saçma değil, gerçek. O kadınla, medyada haber olmak için çıkmış gibi görünüyordu. Ama seninle tanıştığı andan itibaren onu bıraktı.
Teyze için aynı şeyi söyleyemem, dedim. "Teyze mi?" diye lafımı tekrar edip gülmeye başladı. Gülünce ne kadar tatlı olduğunu yakından da görmüş oldum. Ama gülmesi sinirimi bozmuştu. "Zayn, kes gülmeyi!" dedim ama resmen krize girmişti. Ben de gülmeye başlamıştım. Bu lafı Zayn ile çatlayana kadar gülmek için uydurmamıştım. Ama sinirlerim bozulmuştu. Kendimi toparladığımda onu yola odaklanması için uyardım. Otoban yolundaydık ama kaza yaptıracak kadar trafik yoğun değildi. Aksine fazlasıyla boştu.
Buraya gelmeyi beklemiyordum: SYCO Music Studio. Yolculuk bayağı uzun sürmüştü. Kaldığım eve döndüğümü sanmıştım oysa. Stüdyoya Zayn ile beraber girdik. Buraya gelmek çok güzel duygular uyandırıyordu insana. Onların ilk kayıtlarını yaptıkları nostaljik bir hava vardı burda. Buraya gelmek benim için gerçekten süpriz olmuştu. Kayıt yerine geldiğimizde yanlız olmayacağımızı anlamakta gecikmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
Hayran KurguNina Agdal ve Harry Styles ile ilgili güzel bir hikaye. İyi okumalar :) NOT: Vote yapmayı unutmayın :)