26.Bölüm

19 4 0
                                    

Bugün kutlama günüydü. Mutluluğumuzu tüm arkadaşlarımızla paylaşacağımız güzel bir gün... Heyecandan elim ayağımın birbirine dolaştığı bir gün... Bugün beni hiç bir şey üzemezdi. Bugünün bozulmasına izin vermeyecektim. Büyük konuşmak istemiyorum ama bir aksilik çıkmaması için elimden gelen her şeyi yapardım.

Biraz sonra Harry beni almaya geldi. Bakışlarından çıkardığım mana; beğenilecek kadar güzel olduğumdu.

- Seni böyle görmek için her gün parti düzenleyebilirim.

+ Sadece bugün mü güzelim yani?

- Sen her zaman bana göre mükemmelsin.

+ Sen de benim için her zaman kıvırcık bir öküzsün.

"Gecenin asıl yıldızı ben olacağım için mi bu kıskançlığın?" dedi gülerek. Burnunu tüm gücümle sıkmak isterdim ama bunu burnunu kırmadan yapmaya özen gösterdim.

Baharın güzel havasından yararlanmak isteyen bizimkiler geceyi bir kır bahçesinde eğlenerek yaşamayı istemişlerdi anlaşılan. Giydiğim kıyafetin bir an fazla resmi olduğunu düşündüm. Ama özel bir kutlama olacağını bilen arkadaşlarımız da ben ve Harry kadar şık giyindikleri için bu konu sorun olmadan içimde kapandı. Hem turuncu rengindeki elbisemin, renginden dolayı çok da ciddi olmadığını düşündüm. Turuncu giymiştim, çünkü onun en sevdiği renk buydu. Galiba bu yüzden de beğenmiş olabilirdi.

Gecenin yıldızı olarak en son gelmek ve herkesin ilgi odağı olmak gerçekten güzeldi. Niall ile gelen Jen de çok şıktı ve Niall ile ne kadar iyi anlaştığını fark ettim. Belki onlar da bir gün sevgili olurlardı diye düşünmeden edemedim. Jen ve grup yanımıza gelip ne kadar şık göründüğümden bahsettiler. Kibarca iltifatlarını kabul ettikten sonra Louis dikkatleri bize toplamak için Elanor'un yanından ayrılıp Harry'nin yanına geçti ve "Hey millet! Bu çiftin bize söylemek istedikleri bir şeyler var!" diyerek sözü bize bıraktı. Söze başlayan Harry olmuştu: "Öncelikle hepinize buraya geldiğiniz için teşekkür ederiz ve hiç uzatmadan neden burda olduğumuzu söylemek istiyorum. Ben ve Jessica ciddi bir ilişki yaşıyoruz ve bunun için sizlerle beraber bunu kutlamak istedik. Bu kutlama sadece haber vermek olarak algılanmasın çünkü bizim için önden yapılan bir nişan kutlaması da diyebiliriz." Herkes şaşkınca bize bakıyorlardı ve bu gerçekten komikti. Grubun ve Jen'in de haberi yoktu bundan ve onların yüz ifadelerini görmek ayrı bir keyifti. Muhtemelen partiden sonra Harry büyük bir boğuşmanın içine girecekti ve ben de Jen'in laflarını dinleyeceğim bir gece yaşayacaktık. Bunu şaşkınlıktan ciddiyete dönen bakışlarından anlayabiliyordum.

TesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin