Geriye kalan grup üyeleri de oradaydı. Harry'de. Ne yapacağımı bilemez halde öylece kalakalmıştım. Niall yanına oturmam için işaret etti. Harry'nin düşmanca bakışlarını umursamamaya çalışarak onun yanına oturdum. Bu ortamı dağıtmaya çalışan Louis olmuştu.
- Yolculuk nasıl geçti küçük hanım?
+ Güzeldi, bir sorun yaşamadık. Hatta fazlasıyla neşeliydi
Bu kadar neşeli geçmesinin nedeni ne olmuştu, dedi Niall heyecanla. Anlattığı bir teyzeli fıkraya gülmüştük, dedi Zayn. Ortam ciddi olmasaydı ikimiz de yeni bir gülme krizi geçirebilirdik. "Bu kadar mutlu olmana çok sevindim." diye tısladı kıvırcık kafa. "Hayatımda hiç bu kadar mutlu olmamıştım." diye aynı karşılığı verdim. Konuşma sırası babacıktaydı. "Ortada büyük ve yanlış giden bir sorun var. Bu konuyu halledelim artık. Zaten hepimiz bunu için buradayız." dedi.
Hepsi Zayn'in anlattıklarından farklı bir şey anlatmadı. Aralarında bir şey olmadığını söylediler. Harry ise benim tarafıma bile bakmıyordu. Beni yerin dibine soksa bundan daha iyiydi. Onların söylediklerine inanmıştım. Barışmamız için bu kadar uğraşmalarını görmezden gelemezdim. Sonra Liam aramızda konuşmamız gerektiğini söyleyip diğerlerini aldı ve dışarıya çıkmaya başladılar. O sıra Niall Harry'e gerçekten seviyosan bir şansını dene, dediğini duydum. Evet dostum, diyerek onu destekledi. Konunun ne olduğundan hiç emin değildim ama bu her neyse şu anki sorunla ilgili olmadığını düşündüm. Herkez gittikten sonra konuşmak için kendimi bayağı zorlamam gerekmişti.
- Nasılsın?
+ İyiyim.
- Bana böyle davranma!
+ Nasıl?
- Çok soğuksun ve bundan nefret ediyorum.
+ Ben böyle muamele görmeye alıştım, sen de alışırsın.
- Vicdan azabından geberirken bana böyle deme. Gerçekten çok pişmanım ve özür dilerim.
+ Özür dilenecek bir şey yok, Justin haklıydı. Ben...
Harry, diye haykırarak sözünü kestim ve lafını tamamlamasına izin vermedim.
- Ben o lafı söylediğim için çok özür dilerim Harry. Onu dediğim andan beri içim acıyor. Beni affet Hazz, lütfen.
+ Bu o kadar kolay olmayacak.
Beni evime bırakan Zayn olmuştu. Ağlamaktan bitkin bir hale gelmiştim. Yolda Zayn ne olduğunu sorduğunda hiçbir şey olmadığını söyleyip geçiştirmeye çalıştım. Konunun değişmesi için Harry ve Niall'ın konuşmalarını söyledim ve bahsettiklerinin ne olduğunu sordum. Yeni klip için konuştukları bir şeydir, dedi ama buna inanmadığımı ikimiz de çok iyi biliyorduk. Odamda abimi yatağımda oturur vaziyette beni beklerken buldum. O sormadan ben her şeyi anlatmıştım. Bana biraz zaman geçmesi gerektiğini, ancak o zaman düzelebileceğimizi söyledi. Hiç inandırıcı gelmese de beklemekten başka çarem yoktu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionNina Agdal ve Harry Styles ile ilgili güzel bir hikaye. İyi okumalar :) NOT: Vote yapmayı unutmayın :)