Sabaha kadar kaç kere uyandım ya da kaç defa ağlayarak uykuya daldığımı hesap edemedim. Ama son uyanışım gördüğüm kabus yüzünden olmuştu. Dünkü olayın daha korkutucu haliydi. Beni kovalayan bir Justin ve Harry'nin sesi: "Senden nefret ediyorum, senin gibi bir sürtükle olduğum için kendimden nefret ediyorum." Kabus bile olsa, o ses gerçek gibiydi ve kendimen daha çok nefret ediyordum şimdi. Aynaya baktığımda boynumda morluklar olduğunu gördüm. Yüzümü ellerimin arasına alıp aynanın karşında ağlamaya başlamıştım. Sakinleşmeye çalıştım ve kendimi banyoya attım.
Bu sefer odamdaki banyo yerine diğerini kullanmayı tercih ettim. Kendime köpüklü suyla dolu bir küvet hazırladım ve suyun içine girdim. Sıcak suda eriyene kadar durabilirdim. Banyonun kapısı çalındı. Nasılsa Jenniffer'dan başkası olamayacağını düşünerek gelmesini söyledim. Gözümü kapatmış, suyun huzur veren etkisini daha iyi hissetmek için tüm vücudumu yorgana gizlemiş gibi köpüklerin içinde tutuyordum ve kafamı küvetin kenarına yastık gibi yaslamıştım. Dudaklarımı yavaşça öptü ve gözümü açtığımda Harry'i görmek çok utandırıcı olmuştu.
- Senin burda ne işin var!
+ İlk önce beni banyoya davet etmeni beklerdim.
- Ama şuan banyo yapıyorum.
Bende bunun için burdayım, dedi ve küvete daldı. Elbiseleriyle yanıma uzandı. Zır delinin tekiydi.
- Senin kadar şapşalını görmedim Styles.
+ Aşık olunca çok şapşal oluyorum.
Bunu söylerken sesi kısıktı ve yüzüme doğru eğilmişti. Nefes alıp verişini hissedebiliyordum. Eli çenemi kavramıştı ve yüzümü kendisine doğru döndürmüştü. Öpücüğüne kaldığı yerden devam etmek istiyordu. Buna izin vermemek imkansızdı. Bu sefer daha tutkuluydu öpüşüyordu ve bende ona aynı karşılığı vermeye çalışıyordum. Vücudumu kendine yapıştırmıştı ve yanımdan üstüme doğru yerleşmişti. Elleri belimden aşağıya doğru yolculuk yapıyordu. Saçlarını ellerimin arasına aldım. O da dudaklarımı ısırarak karşılık verdi. Canımın acısından küçük bir inlemem oldu.
- Suyun içinde sevişecek değiliz Harold, değil mi?
+ Hiç denememiştim, fena olmaz.
- Kıvırcık öküz.
+ Bu lafın beni daha istekli yaptı.
- Kalk üstümden kıvırıcık kafa.
+ Ben yerimde çok rahatım.
Pislik şey. Ona ciddi olduğumu gösteren bir bakış attım. Taklidimi yaparak da olsa kalktı.
- Arkanı dön, kurulanmam lazım!
+ Bunu asla yapmam.
- O zaman banyodan çık, duş almam lazım!
+ Benim yanımda gayet rahat olabilirsin. İstersen ben sana kurulanman için yardım ederim?
Ona yeniden ciddi bakışımı attım. Bu sefer gülümsedi ve sexi bir bakış atarak karşılık vermişti. Artık kendimden geçmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionNina Agdal ve Harry Styles ile ilgili güzel bir hikaye. İyi okumalar :) NOT: Vote yapmayı unutmayın :)