Een maand later
Ik werd wakker door mijn ouders, James, Fleurtje en Chris die om mijn bed stonden en happy birthday begonnen te zingen. Ik opende mijn ogen, rekte me uit en ging rechtop in bed zitten. Het was eindelijk mijn verjaardag! Ik had hier zo lang op gewacht. Na het zingen stond ik op uit bed en gaf ik iedereen een knuffel. Ze waren zo lief. We gingen naar beneden om te ontbijten. Tijdens het ontbijt kon ik maar niet stoppen met denken aan het samenwonen met Chris. Het was zo spannend! Maar ik had eerder al een gemodificeerd en gevaarlijk bos overleefd, dus waarom zou dit dan een probleem worden? Na het ontbijt gingen Chris en ik zoals altijd even naar het bos.
Toen we daar waren kwamen alle dieren meteen naar ons toe gerend. Diamantje was zoals altijd elegant en rustig. Kwispel kwispelende druk met haar staart en Snoepje gaf ons een knuffel. De eenhoorn zat rustig van een afstandje toe te kijken. Ik liep naar haar toe en jurkje bij haar neer. Ze keek me met verdrietige ogen aan. Ik gaf haar een aai over haar hoofd. "wat is er mis?" vroeg ik. De eenhoorn keek vol verlangen naar de lucht. "wil je vliegen? Dan doe je dat toch? Je bent vrij om te doen wat je maar wilt" zei ik. De eenhoorn keek me weer aan en duwde zachtjes haar snuit tegen mijn wang. Ze stond op nam een aanloopje en vloog de lucht in. Ik stond op en liep weer richting de andere dieren. We hadden zoals altijd een gezellige middag en in het begin van de avond gingen we weer naar huis. We hadden een groot en gezellig diner met z'n allen en op die manier was mijn verjaardag afgelopen. Ondanks dat we eigenlijk niet veel speciaals hebben gedaan, had ik het ontzettend naar mijn zin de hele dag. Ik ging lekker vroeg naar bed. Morgen inpakken en overmorgen officieel verhuizen. Ik kon echt niet wachten. Ik zou mijn ouders wel missen, maar we zouden elkaar vaak genoeg bezoeken.
De volgende ochtend had ik mijn wekker vroeg gezet, want het werd een drukke dag. Ik rekte me uit en begon met al mijn spullen in te pakken. We gingen redelijk in de buurt van mijn ouders leven, dus ik hoefde niet bang te zijn dat ik iets zou vergeten. Ik was ook erg benieuwd hoe het huis er uiteindelijk uit zou zien. Chris wilde het namelijk per se een geheim houden. Ik had wel een idee hoe het eruit zou zien want ik had hem geholpen met de meeste dingen uitkiezen, maar ik had geen idee hoe alles er uiteindelijk uit zou zien.
De dag ging redelijk snel voorbij en ik was helemaal klaar om in te trekken met Chris. Ik ging naar bed en viel snel in slaap.
De volgende ochtend werd ik super enthousiast wakker. Ik ging eindelijk met Chris samenwonen! Ik had hier zo lang op gewacht! Ik sprong mijn bed uit en kleedde me snel om. Ik rende naar beneden en trof daar Chris aan, die met een gigantische glimlach al op mij stond te wachten. Ik omhelsde hem en hij gaf me een dikke kus op mijn wang. We gingen ontbijten en daarna was het moment dat ik weg ging officieel aangekomen. Ik werd wel een beetje zenuwachtig, maar ik had er ontzettend veel zin in. Terwijl ik afscheid van mijn ouders, James en Fleurtje nam, voelde ik toch een paar tranen over mijn wangen glijden. Ik liep naar buiten en stapte in Chris' auto. We reden naar ons nieuwe huis.
We kwamen aan en Chris liet me het huis binnen terwijl hij weer terug naar de auto liep om mijn spullen te pakken. Ik liep naar binnen en keek om me heen. Het was precies hoe ik hoopte dat het zou zijn. Klein en gezellig. De kamers waren een beetje klein en stonden vol met schattige meubels. Op de muuren hingen hier een daar een schilderij van een bos. Dat wekte leuke, maar zeker ook minder leuke herinneringen op. Toch was het wel prettig om die schilderijen te hebben. Chris kwam de kamer binnen met mijn spullen in zijn handen. Ik bood aan om te helpen, maar hij weigerde. Ik lachte om zijn koppigheid.
De rest can de dag liet Chris me verder het huis zien en was ik de hele tijd bezig met het uitpakken van mijn spullen. In de avond voelde ik dat mijn zij weer begon met steken en stopte ik met uitpakken. In plaats daarvan had ik samen met Chris een film gekeken. Nadat de film was afgelopen gingen we naar boven en slapen. Het was een erg drukke dag, maar ik was blij dat ik nu eindelijk met Chris woonde.
Zal ik nog meer hoofdstukken schrijven? Zo ja: waar moeten ze dan over gaan?
Bedankt voor het lezen!
Xxx Izabella
JE LEEST
de winnaars
FantasyIk was in een rode kamer. Ik wist niets meer, alleen dat mijn naam Julia was en dat blauw mij wilde vermoorden. Er kon maar een kleur de winnaar zijn, de rest was het niet waard om te leven. Hoogste rank: # 59 (10 mei 2017)