פרק 1 – "איך הכל התחיל?!"
זוהר.
"תגיד, אתה אמיתי? עוד פעם, אביב?" אני שואלת בתסכול.
"הפעם זה בטוח יקרה, אני אומר לך... אני מרגיש את זה"
"מרגיש את מה, מטומטם אחד? אתה לא מבין שזה לא ייגמר טוב?"
"זה כן, יפה שלי. את תראי, אני אלך בפעם האחרונה להמר אצל דורון, אני אשיג למצ'טה את כל הסכום, ואז אני אעזוב את כל החרא של ההימורים, נוכל להתחתן כמו שהבטחתי לך, נגדל את הבייבי שלנו בקיבוץ, ליד ההורים שלך.. את תראי.."
"אני מפחדת עליך.." אני נשברת לבסוף כמו תמיד, "אתה לא מסכן רק את החיים שלך, אלא את של כולנו. כל מי שחשוב לך נמצא בסכנה בגלל השטויות שאתה עושה!"
"די כבר זוהר, ניפחת לי ת'שכל, אומר לך שאני יודע מה אני עושה, נכון?" הנה עוד דוגמא לכך שמערכת היחסים בינינו מתפרקת. בתקופות לא רחוקות אביב מעולם לא העז לדבר אליי בצורה כזאת. תמיד כיבד אותי והרגיע במילות אהבה. אבל בתקופה האחרונה הכל התהפך. אביב השתנה, הוא התמכר להימורים. בהתחלה זה היה בקטנה, רק פה ושם בשביל הכיף באינטרנט ואז הבין שהוא טוב במשחק אז החליט לנסות את מזלו בפעם הראשונה מול שחקנים אמיתיים. חבר שלו – לא שאפשר לכנות את הבן זונה שדרדר אותו לזה חבר – הכיר אותו למצ'טה והדרך מפה ועד שהפך למהמר כפייתי הייתה קצרה. בערב הראשון הוא הרוויח 50,000 ב3 משחקים וחזר בעננים, מבסוט על החיים שלו על שהצליח להשיג סכומים גבוהים בכלום מאמץ, התאהב בקלפים ולאט-לאט התרחק ממני, התחיל לחזור הביתה מאוחר בתואנות שווא ושקרים עד שערב אחד הושיב אותי מולו ובישר לי שהוא הפסיד למצ'טה ב4 משחקים האחרונים והוא חייב לו ים של כסף שאין לו מושג מאיפה להשיג, אבל הרעיון הכי 'חכם' שיכול היה להיות לו זה להמר במועדון אחר על כל הסכום שהוא חייב. כמובן שיש סיכון שהוא יפשל גם שם, ואז יהיה חייב סכומי עתק ל-2 מראשי משפחות הפשע הכי גדולות בנתניה. ממצ'טה הוא כבר קיבל איומים רציניים על חייו במידה ולא ישיג לו את הסכום עד סוף השבוע. עד מחר. אני מניחה שמדורון הוא יקבל איומים זהים, אז עכשיו אני מוצאת את עצמי משכנעת את המטומטם הזה לא ללכת להמר אצלו, מפני שאני בטוחה ששם זה ייגמר אפילו פחות טוב, אבל הוא נחוש שזה לא יקרה, שיש לו הרגשה טובה.
הוא מסיים לנעול את נעליו ומתרוצץ ברחבי החדר בחיפושים אחרי מפתחות הרכב שלו, "איפה המפתח המזוין, נו..." הוא אומר בלחץ, ואני מרגישה שהחרדה ממלאת אותי ומתפללת שלא ימצא את המפתח ויישאר כאן איתי.
"הנה הוא.." הוא מוציא את האייפון שלו מהמטען
ומתקדם לעברי, מושך אותי אליו מהמותניים.
YOU ARE READING
Dangerous passion
Akcja"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...