פרק 17 - "תמריץ"

7.3K 389 48
                                    

פרק 17 –  "תמריץ"


זוהר.

אני בולעת את רוקי באיטיות בעודי בוחנת את הפנים היפות של גברי, עיניו הצלולות נעוצות בעיניי כמו המים במלדיביים ביום שמש חם, רק שאני היחידה שנשרפת. כל גופי עולה בלהבות מהמבט החודר שלו והלהט והתשוקה שעליהם הוא מספר לי. אלוהים, האם אני מטורפת אם אני מסכימה עכשיו לדבר כזה? אני באמת מסוגלת להיכנס עכשיו למערכת יחסים חדשה ותובענית אפילו יותר מזאת שהייתה לי עם אביב? האם בבוא היום אהיה מסוגלת להעמיד בקו האש את גברי כשאאלץ להתמודד עם מצ'טה? כל המחשבות מתרוצצות לי במוח בלופים שהורסים אותי פשוט, ואני לא יודעת מה להגיד לו. ואז אני חושבת על כל הטוב. על כמה מדהים הוא היה אליי מהרגע הראשון, למרות שהייתי כלבה אליו וזה בלשון המעטה. על הרגישות שבה הרגיע אותי, על המילים היפות שלחש לי. גברי הוא הגבר המושלם מצד אחד אבל מהצד השני הוא מסוכן, הוא מסוגל לשאוב אותך לתוך מערכת היחסים איתו עד שלא תזהי את עצמך יותר, והאם זה מה שאני רוצה? האם אהיה מסוגלת לוותר על עצמי בתמורה למערכת יחסים שהוא מבטיח לי? הוא יהיה שלי, ואני אהיה שלו והבלונדה שאני עדיין לא יודעת איך היא קשורה לפה, תיעלם לנו מהחיים ומצ'טה אולי כבר לא ייראה לי מפחיד כל כך.

"על מה את חושבת כל כך הרבה?" הוא נכנע לבסוף כשהוא שואל באנחה.

"אני מפחדת, גברי. אני יודעת שאם אתה תמשיך להסתכל עליי ככה, אני פשוט אסכים ואתבע ביישות שלך. אני לא אמצא את עצמי, וזה יהיה בסדר מבחינתי כי אני אדע תמיד שאתה שם לצידי.

אבל האם זה הדבר הנכון לעשות? אני לא אסלח לעצמי אם יקרה לך משהו בגללי"

הוא נסוג מעליי ומתיישר ופתאום נהיה לי קר מאוד, אבל אני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות, "אתה מדהים בעיניי גברי, אבל הכל קורה לי מהר מדי. אני בקושי מכירה אותך, התעוררתי יום אחד ופתאום אביב הוא לא מי שחשבתי, ואין לי תינוק ואני נמלטת מפני פסיכופת שזה רק עניין של זמן עד שהוא ישיג אותי, ואז אתה מגיע ואני בקושי מכירה אותך, וזה קלישאתי ומעורר רחמים, אבל אתה כמו קרן שמש ביום סגריר שנכנסה לחיים שלי והפכה אותם על פיהם. הוכחת לי שיש דבר כזה אנשים טובים, כאלה שמוכנים לגונן גם על מי שהם לא מכירים, שמרת עליי למרות שידעת שיש סיכוי שאיציק יהרוג אותך ושתסתבך בדרך. יש לך מושג בכלל כמה אני מעריכה אותך? נכון, לא התנהגתי כמו אחת כזאת אבל אני כן. בחיי, אין לך מושג איזה משמעות יש לך בעיניי. איזה מקום אתה תופס בחיים שלי."

"אבל?"

"אני מרגישה שזה לא יהיה נכון עכשיו. אתה ואני, אנחנו פצצת אטום כשאנחנו ביחד. עוד לא שכבנו, אבל כשזה יקרה החלקיקים יתפזרו לכל עבר ואם לא נתפוס מחסה, אנחנו נישרף. מה גם שאתה לא מכיר אותי, אתה אומר שאם אגמור בשבילך לא תהיה לי דרך חזרה, אבל עוד לא ניסינו. מאיפה אתה יודע שאני זה מה שאתה רוצה? מאיפה אתה יודע שאני לא איזו פוסטמה ילדותית וכפוית טובה שרוצה להיות איתך בשביל הכסף?"

Dangerous passionWhere stories live. Discover now