פרק 44 – "מלכודת"
גברי.
נעצתי בשמואל מבט בוחן ושקלתי לרגע את האפשרויות העומדות בפניי.
היה לי ברור שמה שהוא מבקש ממני בעצם זה להתלכלך בשבילו, מפני שקרוב לוודאי אם יעשה משהו, המשטרה מיד תבין שזה הוא ותעצור אותו, ואילו עליי ייקח להם יותר זמן לעלות, מה שייתן לשמואל מספיק זמן לסגור חשבונות.
"וואלה לא יודע מה להגיד לך, אסולין" אמרתי בכנות, "לא מתאים לי להסתבך עכשיו כשאני ביחסים סבירים עם המשטרה"
"אל תעצבן אותי, גברי" ירק בזעם והתקדם לעברי, מושך אותי לעמידה מצווארון חולצתי ומביט בי בכעס, "היית אמור להתחתן איתה, לעזאזל! היא עמדה להיות אשתך! איך אתה מסוגל לסרב לי בכלל??"
"אני מצטער, אבל אתה ידעת טוב מאוד מה טיב הקשר בינינו, אני לא מחדש לך שום דבר כשאני אומר שלא רציתי בחתונה הזאת"
"מה העניין גברי?" אמר בזעם והידק את אחיזתו על דשי חולצתי, "ממה אתה מפחד?"
"אני לא מפחד מכלום"
"לא שאלתי את זה טוב," אמר, "מה אתה כל כך מפחד לגלות?"
"הסברתי לך ממה אני מונע" השבתי ברוגע.
"לא," הניד בראשו, "זה סתם תירוץ עלוב" אמר, "אתה יודע מה אני חושב? אני חושב שאתה אחראי לרצח הזה, אמסלם. אני חושב שניסית לפנות לעצמך את הדרך כדי שתוכל להיות עם הזונה הקטנה שלקחת מאח שלך, אז תן לי להגיד לך משהו : " עיניו ננעצו בעיניי במבט חודר וכועס, "אם לא תעשה את זה, אם לא תעזור לי למצוא את הרוצח המזוין אני אהרוג את הבחורה שלך בעצמי, אני נשבע לך. ולא יהיה אכפת לי להתמודד עם מצ'טה אחר כך. הכבוד של הבת שלי הוא מעל הכל ומעל כולם!"
"אל תאיים עליי בחיים שלך" השבתי בזעם והדפתי אותו מעליי בתנועה חלקה, אוחז בגרונו בשתי ידיי, רואה איך הוא מתחיל להיכנס לפאניקה ומנסה להדוף אותי מעליו, "אם תעז להתקרב אליה, אתה מת. אם רק תעז להפחיד אותה, אתה מת. אני מספיק ברור?" האחיזה שלי על גרונו התהדקה ועיניו נפערו בעודו מהנהן, שחררתי אותו והוא החליק במורד הקיר, אוחז בגרונו ומשתעל בחוזקה.
"אני שמח שאנחנו מבינים אחד את השני" אמרתי בחיוך מעושה והתקדמתי לדלת.
"עשית עכשיו את הטעות של החיים שלך, גברי אמסלם. פתחת איתי מלחמה, ואני לא יהיה זה שיפסיד" הנפתי לעברו אצבע שלישית וטרקתי את הדלת.
****
אני מתקשר לאסי במהלך הנסיעה, "אל תשאל איזה בלגן"
"שמעתי, אחי. מטורף הסיפור עם מארין. מה הלך שם?"
"אני חושד בעידן... הדביל הזה הציע להוריד אותה, אבל לא חשבתי שהוא מטומטם מספיק כדי לעשות את זה בעצמו"
YOU ARE READING
Dangerous passion
Acción"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...