פרק 36 – "גופה"
גברי.
הלכתי משם בצעדים מהירים, עומד להתפוצץ מרוב עצבים. ארורה תהיי, מארין אסולין. ירקתי בזעם. אפילו לא עניין אותי שהרכב נשאר מאחור, הייתי חייב לפרוק את הזעם שפעם בדמי כמו גוף נוסף.
הפלאפון הנייד זמזם בכיס מכנסיי בזמן ההליכה, חשבתי להתעלם ממנו אבל אז השם של אסי התנוסס על הצג. החלקתי את אצבעי על המסך והצמדתי את הנייד לאוזן.
"תגיד, אתה בסדר?" תקף, "אתה יודע כמה זמן אני מחפש אותך? מה הבעיה המזדיינת שלך פשוט לענות? למה אתה חייב לסנן, לעזאזל?"
"תירגע, אסי. מארין מטריפה אותי. אני על סף פיצוץ, אתה לא רוצה שזה ייפול עליך, תאמין לי."
"זה בדיוק מה שרציתי להגיד לך אחי," אמר, "מה לעזאזל?"
"על מה אתה מדבר?"
"קיבלתי הזמנה מפונפנת לחתונה של אחי, ואני שואל, מה לפאקינג עזאזל?! אח שלי מתחתן ואני לא יודע?"
נאנחתי, "תתעלם מההזמנה המזדיינת הזאת, אסי." אמרתי, "אני לא מתחתן עם המפגרת הזאת,"
"אבל זוהר?"
"עלה לי איזה רעיון..." אמרתי, והתחלתי להתוות לו חיים בראשי בדיוק באותו הרגע, "אני אעלים אותה"
"ככה תחיו, גברי?" שאל, "תעברו ממחבוא למחבוא כל כמה ימים? אלה החיים שאתה מאחל לה?"
"אז מה אתה מציע, אסי?"
"וואלה לא יודע מה להגיד, אחי," אמר, "זה בעיה. אסולין הוא לא הבנאדם המתאים לקבל סירובים מהסוג הזה, אני חושש להפצצה גרעינית."
"אנחנו גם ככה מתקרבים לאחת כזאת" אמרתי בעודי מצמיד סיגריה לשפתיי ומדליק אותה בעזרת המצת, "מארין יודעת על זוהר"
"מה זה?"
"יודעת גם על מצ'טה, הבת זונה הזאת לא טיפשה. עשתה עלינו מחקר רציני. באה מוכנה"
"היא מחטטת יותר מדי, גברי. אם היא דיברה על מצ'טה, אז אולי היא יודעת עוד דברים."
"חשבתי על זה," השבתי באנחה ושאפתי מהסיגריה, "חייבים להיות מאוד זהירים איתה עכשיו"
"אולי כדאי ליצור הרתעה," אמר לבסוף לאחר שתיקה ארוכה.
"על מה חשבת?"
"לא יודע, אחי. אבל זה לא משהו שאתה יכול להעביר על סדר היום, ממה שאני זוכר, האחרון שאיים על גברי אמסלם, נמצא עכשיו צמח בבית לוינשטיין."
"אני צריך איום מסוג אחר, אסי. משהו שירתיע אותה, מכות לא אופציה מבחינתי. היא אישה. בת אלף זונות, אבל אישה. זה גבול שאני לא חוצה"
YOU ARE READING
Dangerous passion
Action"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...