פרק 37 - "עין תחת עין"

4.1K 251 49
                                    

פרק 37- "עין תחת עין"

מארין הביטה סביבה בחשש, עיניה סוקרות את הלימוזינה המפוארת באריכות; מושבי עור שחורים ומבריקים, שטיחים כהים, בר קטן ניצב לצד איציק, ובו משקאות מסוגים ומינים שונים. מבטו עבר על פניה, "אני מקווה שאת אוהבת את מה שאת רואה"

"זה נחמד" השיבה בסנוביות האופיינית לה, "ראיתי רכבים עם הרבה יותר סטייל, אני במקומך הייתי מפטרת את מעצבת הרכב או איך שלא קוראים לזה" העוותה את אפה.

איציק צחק בעודו מצמיד את המשקה לשפתיו ולוגם ממנו ארוכות, "אני אקח את ההצעה שלך לתשומת ליבי"

"אני חייבת לציין שאני מופתעת, איציק. לאן נעלמו גינוני הנימוס האופייניים כל כך למשפחת אמסלם?"

"לא כל בני המשפחה נשנשים מנומסים כמו הארוס היקר שלך..."

היא צחקה בבוז, "הו, הארוס שלי הכל חוץ ממנומס, תאמין לי."

"ייגר?" שאל והצביע אל עבר הבר.

"אני לא שותה באמצע היום" סירבה והיישירה את מבטה לעברו, "עכשיו תדבר, אני אישה מאוד עסוקה, ואין לי זמן לשטויות"

"מצטער, שכחתי שאת מתכננת את חתונת השנה"

"למה אני שומעת ציניות בקולך?"

"שמעתי שלא הכל הולך ביניכם חלק"

"זה עוד עדין לעומת המצב..." גיחכה וחטפה את הכוס מידו, גומעת את המשקה במהירות ומתחילה להשתעל כשדמעות יורדות מעיניה, "לעזאזל, החרא הזה חזק" איציק רק חייך מהמחווה החצופה שלה וחיכה שתירגע. הוא בחן את פניה וניסה למצוא את הרגע המתאים להעלות את הנושא שלשמו טרח להגיע עד אילת.

****

גברי.

ישבתי במשרדי הביתי ורקמתי במוחי את התכנית. היא כבר החלה לקרום עור וגידים, הדבר היחיד שלא היה ברור עדיין, היה המקום שאליו נעבור, היה ברור שישראל מחוקה עבורינו בתוך כל מה שקורה פה, מה שאמר שהברירה היחידה שהייתה בידנו כדי שנוכל לחיות יחד מבלי להסתתר, הייתה לעבור ממקום למקום. המצב הזה לא היה אידיאלי ובהחלט לא מה שתכננתי לזוהר, אבל לא הייתה לי ברירה, התכוונתי לעשות כל שביכולתי כדי להיות איתה, ולמרות שידעתי למה אחי מסוגל, הערכתי שהוא לא ירחיק לכת עד כדי כך ולא יבזבז את המשאבים שלו בחיפושים אחריה. המחשבות שלי נקטעו כשהנייד שלי צלצל, שמו של אסי הופיע על הצג.

"מה אחי?"

"יש פה גבר ואישה, הם טוענים שיש להם משהו חשוב להעביר לך..."

Dangerous passionWhere stories live. Discover now