פרק 29 – "לאבד השליטה"
זוהר.
התהפכתי במיטה על גבי ונעצתי מבט ארוך בתקרה, חושבת על כל הרגעים הקצרים שהיו לי עם גברי, ושואלת את עצמי איך יכולתי להיות עיוורת כל כך ולא לראות שכל הזמן הזה הוא בעצם שיחק בי? כל הזמן הזה הוא פשוט היה נחמד אליי, ואני פירשתי את הכוונות שלו בצורה לא נכונה. אבל זה לא היה נכון, ידעתי את זה כי לא יכלה להיות משמעות שונה ליחס שלו כלפיי חוץ מחיבה שכנראה הלכה והתפתחה או שמא הייתי בעיניו רק אתגר. אגוז קשה לפיצוח שהוא לקח על עצמו לפצח.
התרוממתי באיטיות ונאנחתי כשהבנתי שכבר לא אצליח לישון. לאחר שצחצחתי שיניים ושטפתי פנים עליתי אל הקומה השנייה, מתקדמת אל המעקה ומניחה עליו את ידיי. הרוח מבדרת את שיערי בזמן שאני נושמת את ריח הים ומנסה להרגיע את הכאב ששוצף בתוכי.
****
עדן.
עמדתי עם עידן סמוך ליאכטה בינונית במרינה, שלהפתעתי עגנה במרחק של 3 יאכטות מהיאכטה של גברי. צררם לי בלב כי הכל זרם בהתאם לתכנית של מצ'טה, הייתי רוצה שיקרה משהו כמו בסרטים, משהו מהסוג שיעלים אותו ואני אוכל לחזור לחיים השלווים שהיו לי לפני שהגעתי לידיו. לפני שאיציק החליט לנתח אותי ולהפוך אותי למישהי שאני לא.
היו לי מחשבות לדבר עם גברי ולעצור את כל הטירוף הזה, אבל ידעתי שאצטרך להיות מטורפת לגמרי כדי לבגוד כך באיציק ובכך בעצם אני חופרת את הקבר הפרטי שלי, ולא רק חיי היו תלויים בהצלחה הזאת אלא גם החיים של מרקו. אז שוב, כשעמדתי בפני הברירות היחידות שיש לי בחרתי בי. רק קיוויתי שמצ'טה לא יכאיב להם יותר מדי.
"אז מה את אומרת, עדן?" מרקו העיר אותי מהמחשבות ואני התיישרתי והסטתי את מבטי לעברו.
"מה? אה, אני חושבת שלגמרי נחמד פה"
"נחמד?" החבר של עידן בהה בי בפה פעור, "את צוחקת עלי? פאקינג קסום פה"
"כן, לזה התכוונתי..."
"היא לא חובבת גדולה של המשימה לשמה הגיעה לפה" מרקו אמר משהו שדמה להתנצלות.
הוא רק הנהן ונעץ בי מבט רציני, "את בטוחה שאת רוצה להסתבך עם גברי אמסלם?"
גלגלתי את עיניי לפני שעניתי, "כאילו שיש לי ממש ברירה"
"להסתבך עם מצ'טה זה דבר אחד, עם גברי לעומת זאת..."
"אני אסתדר, אל תדאג לי." עצרתי אותו לפני שיספיק לומר דבר נוסף שיערער לי את כל הביטחון שגם ככה היה כבר מעורער, "רק תדאג לי לחדר על הסיפון ואני אדאג לכל השאר.."
"תשמור עליה, נחמיאס. ותדאג לכל מה שהיא צריכה, כן?"
"ברור אח שלי, אין לך מה לדאוג. היא בידיים טובות"
YOU ARE READING
Dangerous passion
Action"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...