פרק 12 – "יותר מדי"
זוהר.
"מ...מה? אני לא מכירה שום איציק, יש לך טעות"
הוא צחק צחוק שלא חושף שיניים, "מופתעת לא הולם אותך, ולפי התמונה שיש לי פה, את בדיוק מי שאני מחפש"
נזכרתי בדברים שגברי אמר קודם, על חדר עם תמונות שלי בדירה של איציק בנתניה ונתקפתי צמרמורת חדה, "אני ממהרת," ניסיתי להסוות את החרדה הגוברת בשבריר של משהו שאמור להזכיר ביטחון עצמי גובר אבל בעצמי לא האמנתי לעצמי, "אני בטוח שתוכלי להקדיש חמש דקות מזמנך לטיול משותף..." ובאותה נשימה שאמר את המילים, הצמיד למותן ימין שלי כת של אקדח, הוא כרך סביבי את זרועו כך שנראה כאילו אנחנו סתם זוג שהולך מחובק, רעדתי בטירוף, אבל הלכתי איתו, כי... טוב, איזה עוד ברירה הייתה לי פה?
נשמתי בכבדות, דבר אחד טוב לפחות יוצא מזה, גברי לא יסתבך יותר בגללי.
"לאן אתה לוקח אותי?" אני מנסה לשוות רוגע לקולי אבל כל מה שיוצא זה לחישה מפוחדת.
"כמו שאמרתי, טיול קטן... במקרה אני מכיר מישהו שישמח לפגוש אותך."
אוי אלוהים, "מי?"
"את לא מטומטמת כל כך, כמו שאת מנסה לעשות מעצמך."
"א-"
"תשתקי, את מדברת יותר מדי, ואני לא רוצה להסתבך. אני פה רק מבצע את העבודה שלי."
אני נרתעת בבהלה אבל הוא מצמיד אותי אליו חזק יותר, והאקדח משתפשף לי במותן, אני גונחת בכאב, מודעת לכך שמחר בטח יהיה לי סימן בולט.
****
אנחנו הולכים קרוב לרבע שעה שנדמית כנצח, עד שאנחנו מגיעים לטנדר שחור, בעל חלונות כהים וארגז גדול מאחור. הוא לוחץ על כפתור בשלט ופותח את האוטו.
"אל תזוזי," הוא מזהיר במבט מאיים, אני מתיישרת במקומי והוא מושך בזרועי מצמיד אותי אליו כדי שלא אתפרע, אבל אני לא מסוגלת ממש עם הכאבים, "תירגעי, אני לא רוצה לפגוע בך..." הוא אומר קרוב לאוזני, והוא כל כך קרוב אליי שאני מרגישה את הבל פיו החם על פניי והוא בא בניגוד מושלם לרוחות החזקות שנושבות בחוץ. הוא פותח את דלת הארגז, ומוציא משם אזיקונים מפלסטיק, "ידיים מאחורי הגב"
"מה? לא, תעזוב אותי.."
"אל תכריחי אותי להשתמש בכוח, איציק לא אוהב שפוגעים לו בסחורה."
"אני במקומך הייתי מתרחק 20 צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." קול בס גברי עמוק נשמע לפתע ואני עוצמת את עיניי באנחת רווחה. אלוהים, האם הוא אי פעם יידע כמה אני שמחה לראות אותו עכשיו?
YOU ARE READING
Dangerous passion
Action"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...