פרק 22 – "ביסלי בצל"
איציק.
"יש עוד משהו שאני צריכה לדעת?" היא שואלת, הקול שלה יציב קצת יותר, תודה לאל.
אם הייתי שומע אותה מגמגמת עוד פעם אחת, הייתי שוכח מהתכנית המזוינת ופשוט יורה בה.
"ספיר היא בת יחידה לשני הורים מבוגרים, האבא בבית אבות. יש לה שני אחים בחו"ל ועוד אח אחד שנמצא בארץ. מטפל באמא או משהו כזה, בן 35 ורווק. גרים בקיבוץ לוטן שבנגב. הכירו באוניברסיטה כשהאח המתרומם שלי החליט לשחק אותה חכם והלך ללמוד עריכת דין. הוא לא סיים את התואר כי האבא המזדיין שלנו החליט להעביר לידיו את השליטה. לו!" אני אומר בכעס, נזכר ברגע הארור ההוא ומנתץ את הכוס שהייתה בידי על הקיר הקרוב, צרחת בהלה נמלטת מפיה ואני נועץ בה מבט קטלני שמאלץ אותה לשתוק, "הבן זונה הזה לא יודע כלום מהחיים שלו, מה הוא מבין בעולם הזה? הוא עדין מדי, יאכלו אותו בלי מלח בעולם הזה. אבל המטומטם הזה נשאר בשלו. העיקר שאיציק יישאר מנושל. 'אתה תהיה אחראי על מועדון ההימורים במועדונים שלנו'" אני מגחך בזלזול, "מועדון הימורים מזוין, הוא אומר לי.... אני בניתי לו את האימפריה המפוארת של משפחת אמסלם, רק בזכותי כיבדו אותו ופחדו ממנו... אם לא הייתי כופה דמי הגנה על המועדונים מאנשי העסקים הקטנים והגדולים בעיר, לא היה לו כלום, וזה מה שמגיע לי? להיות אחראי על מועדון הימורים מסכן?!" אני צורח בזעם. היא נרתעת לאחור בבהלה אבל חכמה מספיק כדי לא להשמיע הגה.
"הם עוד ישלמו על זה, כולם ישלמו על זה, ואחרי שאחסל חשבונות פתוחים, אני יעלה לגדולה. כולם ירצו לעבוד מולי, כולם יפחדו ממני... אני אשליט טרור בארץ הזאת ואף אחד לא יעז להתעסק עם מצ'טה הגדול."
היא מהנהנת בפחד, "בכל אופן, בחזרה לסיפור... ספיר נורתה במהלך בילוי משותף במועדון, הם רקדו וצלף ששכרתי להרוג את האח המטומטם
שלי פגע בה בטעות... המטומטמת הזאת זזה בדיוק כשהקליע נורה, וכבר היה מאוחר מדי לסגת. הכל קרה בשניות. היא נורתה במרכז החזה ונפטרה לו בידיים."
"א...אז איך?" היא שאלה, "איך אני נכנסת לו חזרה לחיים אם אני מתה?"
"חזרת לתחייה" אני אומר כאילו זה דבר ברור שקורה כל יום, "אחרי שלקחו אותך באמבולנס קרה נס והתעוררת, העבירו אותך לשיקום ארוך בחוץ לארץ, זרקי איזו מדינה שבא לך... חזרת כי התגעגעת אליו, אבל את כועסת מאוד על זה שנטש אותך. את תתנהגי אליו רע בהתחלה, אבל האח הדביל שלי אלוף בחנופה, הוא ירדוף אחרייך ויספר לך שחשב שאת מתה ובלה בלה כזה, ואת תעמידי פנים שאת מאמינה לו, ותתחברי אליו. תגידי לו שאת עדיין אוהבת אותו. שאת רוצה להקים איתו בית, את רוצה משפחה, ילדים... להמשיך מאיפה שעצרתם. הוא יתבלבל, בכל זאת ספיר חזרה... זה יגרום לו להתרחק מאלה שלי, במקביל, את תפעילי את קסמייך על זוהר. את תהיי מדהימה, תזדהי בשם האמיתי שלך כשאת איתה, ותגרמי לה להתחבר אלייך. בהתחלה זה יהיה מנוכר, אבל את תשתפי אותה... את יכולה לספר לה מה שאת רוצה – מלבד העובדה שאני שלחתי אותך – ואל תתעסקי איתי, עדן... התחכמות הכי קטנה, ואני לא ארחם על אבא שלך... אני אדע הכל. כל מה שתעשי, אני אדע. " היא מהנהנת.
YOU ARE READING
Dangerous passion
Acción"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...