פרק 26 - "דייט אחרון"

5.1K 291 56
                                    


פרק 26 – "דייט אחרון"

גברי.

הרוק לא עובר לי בגרון כשאני נועץ מבט יוקד באסולין, תוהה לעצמי אם הוא באמת מתכוון למה שהוא אומר, או שהוא מנסה לתפוס אותי בביצים באיומי סרק.

"אני לא עושה איתך תנאים, נשמה." אני משיב לבסוף, מנסה למשוך אותו אל קצה גבול יכולת הספיגה שלו, כדי להבין מה הוא באמת יודע.

"ועם ספיר?"

"מה היא קשורה?"

"בוא ותיתן לי להסביר על מה דיברתי. התכוונתי לספיר, היאכטה. או שתרצה אולי לומר מקום המחבוא של זוהר."

"חתיכת חרא, מה אתה יודע על זה?"

"הו, אני יודע הכל.." עכשיו תורו לדפוק חיוך מרוצה, "אני יודע שהארוס החסר תועלת שלה הסתבך עם איציק ואז הספיק להסתבך גם אצל דורון, אז הוא התערב עליה בשביל שיאפשרו לו להמשיך לשחק. אני גם יודע שבסוף הוא הפסיד, ואיציק לקח אותה, אבל היא ברחה לו ואתה, שיחקת אותה גיבור על והפנת עורף למשפחה שלך בשביל איזו זנזונת-"

"אל תקרא לה ככה, היא יותר אישה מכל מי שהכרתי אי פעם!" אני יורק בזעם אבל הוא קוטע אותי עם ידו וממשיך לדבר, "- שאתה לא מכיר, והסלמת את המלחמה עם מצ'טה."

המבט הכועס של אבי הופך לזועם ממש והרעידות של גופו הם הדבר היחידי שמראה כמה הוא מתאפק לא להתפרץ עליי כאן ועכשיו, "זה נכון מה שהוא מספר פה, גבריאל?"

אפילו אני מרגיש שלא כדאי להתחכם איתו עכשיו, אז אני פשוט עונה את האמת. "כן, אבא. זה נכון"

"איפה היא?" הוא שואל בזעם.

"תוציאו אותה מחוץ לסיפור, היא לא קשורה למה שהולך כאן" אני אומר במהירות ואבי נשען לאחור תופס את ראשו ומתרגל נשימות עמוקות, ואז נועץ בי מבט קטלני, "אתה ניצלת את ההזדמנות שנתתי לך בדרום והפכת לנקבה רכרוכית וחסרת עמוד שדרה. שמת בחורה שאתה לא מכיר לפני האח התאום שלך! איך יכולתי לתת לך הזדמנות גדולה כל כך, אלוהים? איך לא ראיתי כמה זה גדול עליך? שברגע שרגש נכנס לתמונה אתה שוכח מי אתה ומה אתה ורומס בדרך את כולם?"

"לא, אבא, אני לא זה ששוכח מי ומה הוא תאמין לי, אני לצערי הרב זוכר את כל זה יום-יום טוב מאוד. זה אתה שאיבדת את עצמך כשאמא מתה ומאז עושה הכל כדי להרוס את כולנו! אני לא אתן לך להפיל עליי את האשמה שלך!" אני אומר בזעם ונעמד.

"שב!" אסולין מרים את הקול ונועץ בי מבט מקפיא.

"דבר מהר"

"אין לי עניין בחברה הקטנה שלך, אתה יכול לשמור אותה לעצמך אם מתחשק לך, אני רק רוצה להבהיר פה נקודה קטנה, מה שקורה בינך לבין מארין זה שלכם, אם תחליט להחזיק אישה מהצד, אני לא אמנע ממך, כל עוד השם שלך יוצמד לשלה ולא תחסיר ממנה כלום."

Dangerous passionWhere stories live. Discover now