פרק 16 - "תשוקה לוהטת"
אצבעותיי מסתבכות בשיערה כשאני מצמיד אותה לעברי יותר, מרגיש איך איברי גדל יותר ויותר ככל שהנשיקה נמשכת, היא נאנקת לתוך פי ונצמדת אליי אפילו יותר, הקולות שהיא משמיעה בתוספת הנשימות הפראיות של שנינו מאלצים אותי להאט את הקצב, אני עוצר את הנשיקה ומביט בה מנסה להסדיר את הנשימה, שיערה פרוע ולחייה סמוקות, "לעזאזל, אם ככה את נראת אחרי נשיקה איתי, אלוהים יעזור לי מאיך שתראי אחרי שאזיין אותך לאט וביסודיות"
זוהר.
"איך הוא אוהב לעוף על עצמו..אתה חי בסרט אם אתה חושב שאני אתן לדבר כזה לקרות" אני מגחכת אבל סוגרת את הרגליים בחוזקה באותה נשימה, מה שגורם לגברי לצחוק ולהניד בראשו, "את יודעת שזה יקרה בסוף"
"נשיקה וסקס זה שני דברים שונים, ואין ספק שאתה יודע לנשק, אבל תצטרך קצת יותר מלנשק טוב כדי להיכנס לי לתחתונים"
הוא מגחך, "מה שעושה לך טוב, בייב.."
"מישהו צריך להגיד לך שאתה לא כזה מציאה כמו שאתה חושב..."
הוא צוחק, "אני בטוח שאם אכניס את היד שלי לתחתונים שלך אגלה כמה את רטובה ומוכנה בשבילי..."
"גברי..."
"ששש, אני מת לעשות לך טוב, נסיכה.. אבל זה יקרה בזמן שאני אבחר, ובתנאים שאני אציב."
"מה זה אומר?" אני נועצת בו מבט מבולבל.
"א-" הפלאפון שלו מצלצל וקוטע את השיחה הוא מקלל בגסות לפני שהוא מביט בצג ואז שולח לעברי מבט מתנצל, "אני חייב לענות לשיחה הזאת"
גברי.
"מה, אבא?"
"אסולין התקשר. אמר שמארין יצאה מאוד לא מרוצה מהדייט שלכם. רוצה לספר לי למה?"
"היא פוסטמה ברמות קשות, בוא נתחיל מזה. שנית, היא ביקשה טבעת"
"ומה הבעיה שלך למלא את הרצונות שלה, מטומטם?!"
"אני מציע להוריד את הטונים, אבא. אני לא ילד ולא חבר שלך, ומה הבעיה? הבעיה היא שפשוט נמאס לי. נמאס לי מהשטויות האלה, נמאס לי מהעולם הזה שנכנסתי אליו מבלי שרציתי, נמאס מהדרישות המוגזמות שלך ונמאס לי שאני צריך לצאת עם איזו בלונדה חסרת השכלה רק כי האבא הדביל שלה טוב לעסקים שלך-"
"חתיכת מטומטם עלוב וחסר מוח, מה שאתה קורא לו שטויות, מכניס כסף, הרבה מאוד כסף לעתיד שלך, הבחורה השטחית הזאת תביא לך יורש שיתפוס את מקומך בבוא היום, ויביא לכך שאסולין יעביר לידך את השליטה על האזורים שלו! אתה עד כדי כך אטום שאתה לא מסוגל לראות את כל הטוב הזה?!"
YOU ARE READING
Dangerous passion
Hành động"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...