פרק 21 – "תכנית חולנית"
גברי.
"כוס אמ-אמק ערס, רק ייפלו לי בידיים אני עושה להם עיצוב מחדש... אני לא יכול לסמוך עליכם בכלום!!!" אני משתדל להנמיך את הטון, בגלל זוהר הישנה אבל לא מצליח להשתלט על הכעס שפועם בוורידיי.
נתי התקשר כדי לספר ששניים מהאנשים שלנו נעצרו על ידי המשטרה בזמן שעשו ומכרו סמים במסיבת טבע מזורגגת כהכנסה שנייה. מישהו הלשין עליהם, והם מועמדים למשפט וצפויים לעבור לניצנים.
"מה לעשות, בוס?"
"דיברת עם אסי? הם חלק מהצוות שלו"
"כן, הוא אמר שילכו להזדיין, אנחנו לא צריכים להיות מעורבים בחרא שלהם. הוא אמר שזאת תהיה גם התשובה שלך"
"הוא צדק," אני מסנן בטון שקט אך קטלני, "מצידי שיירקבו המזדיינים האלה, למכור סמים זה דבר אחד, אבל גם לעשות ולהיעצר על ידי הכחולים?
אני מסיר אחריות מעליהם. וכדאי שכולכם תעשו את זה, אנחנו לא אמורים לשלם על הטעויות שלהם. כל אחד אחראי פה לעצמו, אמרתי את זה מהרגע הראשון."
יש שתיקה ואז, "הם מצפים להגנה, בוס. אתה יודע שהם לא אמינים... רק שלא יתחילו לזמר שם, למה אם כן זאת תהיה סרנדה שלמה."
"איזה זין, אני לא בבית ואני לא יכול לטפל בחרא הזה מפה.."
"להשתיק אותם לנצח?"
אני משפשף את פניי, "זה מפתה מאוד, אבל לא כרגע." אני אומר לבסוף, "הכחולים לא טיפשים, הם יבינו ישר מה קורה פה. אם נשלח מישהו להרוג אותם, הם יבואו ישירות אלינו, ואז נצטרך להתחיל לשחד אנשים ולהעלים את הרוצחים, לא, לא... גוזלן, עזוב. יש לי חרא משלי לטפל בו, התעלמות מוחלטת. מה שכן, תגיע
לאנשים שלנו בניצנים ותוודא שהבני זונות ישתקו או שנשתיק אותם לנצח... אני רוצה עבודה נקייה, אבל אני רוצה אותם מפוחדים עד מוות. בני זונות, עושים איתי תנאים, חושב אני חבר שלהם..." אני מסנן בזעם טהור ומנתק, ואז קופץ בבהלה כשאני מסתובב ומבחין במבט המבוהל על פניה של זוהר. זין. לא רציתי שהיא תשמע אותי במוד של עבודה.
"היי" היא אומרת בקול שקט ומבוהל.
אני מהדק את לסתותיי, "ממתי את פה?"
"לא... לא... לא הרבה זמן," היא מגמגמת.
אני נאנח ושולח יד ומושך אותה לעברי, "אני מצטער, נסיכה. לא רציתי שתשמעי את זה"
YOU ARE READING
Dangerous passion
Ação"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...