פרק 19 - "נקודת האל-חזור"
**פרק זה מכיל תכנים מיניים מפורטים מאוד!!**
אני מתרוממת על הברכיים מולו, ופותחת את חגורת מכנסיו בזמן שהוא ממשיך לכפתר את החולצה שלו, חושף בפניי את גופו השרירי והמעוצב, 6 ריבועים מעטרים את בטנו, חזהו מנופח מרוב שרירים, ירכיו חסונות ואני יכולה לראות את הזקפה העצומה שלו מנסה להילחץ דרך הבד האפור ההדוק.
"זה מה שאת עושה לי" הוא אומר בקול צרוד ובאותה נשימה מעביר את ידו על הזקפה שלו מבעד לתחתונים, עיניי מהופנטות אל תנועת ידו בזמן שהוא מאונן לעצמו, כל כולו זכר אלפא נוטף חושניות וסקס אפיל, "אני מקווה שאת נהנית ממה שאת רואה.." הוא אומר בחיוך זחוח ואני מגחכת, "שחצן..."
"אני רוצה שתגעי בעצמך, נסיכה..." הוא אומר במבט מרוכז, "אני רוצה שתכניסי 2 אצבעות לתוך הפה ותמצצי אותן, ואז תסמני שביל במורד גופך ותחדירי אצבע אחת לתוכך, אני רוצה שתדמייני שזאת היד שלי שעושה לך את זה," אני מתנשפת מרוב גירוי, ובאותה נשימה עושה בדיוק את מה שאמר לי, כשאני מחדירה לתוכי אצבע אחת גניחה עדינה נפלטת מפי, "בדיוק ככה, כן..." הוא מגביר את קצב ידו על איברו, עיניי מהופנטות לפעולה שלו. "עכשיו אני רוצה שתעלי עם ידך השנייה אל הציצים המושלמים שלך, אני רוצה שתחפני אחד מהם ותגרי את הפטמה הורודה והזקורה שלך, אני רוצה שתצבטי אותה ותדמייני שאלה השיניים שלי שנוגסות בה, את תרצי לגמור, אבל אני לא אסכים לך עדיין... אני ארצה שתתחנני, שתצרחי..."
"אהה, גברי.." ראשי נזרק לאחור ועיניי נעצמות כשאני נכנסת לסיטואציה המגרה, אבל גברי שולט בעצמו להפליא ומכריח אותי להסתכל עליו בעודו מגרה אותי במילים שלו.
"אתה לא לבד בזה, אדוני..." אני אומרת בצרידות, מחורמנת לגמרי, "אני ארצה שכשתיגע בעצמך ככה, תדמיין שזאת היד שלי שמאוננת לך, והלשון שלי שעוברת על קווי המתאר של הזין שלך, וכשהאחיזה שלך תתגבר, אני רוצה שתדמיין את השפתיים שלי שואבות את האיבר שלך ומוצצות לך חזק, אני-"
"זין, זוהר.... את לא משחקת הוגן" הוא גונח.
אני משיבה בצרידות, כי החרמנות הגוברת לא מאפשרת לי לשחק משחקים עכשיו, "רק רציתי להוכיח ששניים יכולים לשחק במשחק הזה"
"את הורגת אותי..."
"ואז אתה תגמור בשבילי חזק וארוך במטח שארגיש באחורי גרוני..." גניחה קולנית בוקעת מחזהו כשהוא גומר כאילו לפי אות, ישר כשאני מסיימת את המשפט, אני כמעט גומרת, אבל אז... "אה, אה, אה.." גברי מצקצק, "אמרתי משהו, זוכרת? ואת, נסיכה, לא שיחקת הוגן..."
YOU ARE READING
Dangerous passion
Action"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...