אפילוג

7K 309 72
                                    


אפילוג – הפרמיירה.

"תפאורה מושקעת, קוד לבוש קפדני בשחור ואדום ומלצרים מאופרים היו רק חלק מהערב הגדול של מיקי דגן שמשיק הערב את סרטו החדש והמבטיח "תשוקה מסוכנת"." הקול של לימור, המנחה שנשלחה מהתכנית של גיא פינס לסקר את הערב נשמע בבירור.

"מיקי, בוא תספר לנו איך אתה מרגיש?"

מיקי חייך חיוב רחב, "וואו, אני מרגיש בפאקינג עננים... יואו, מצטער.. טלוויזיה וזה. לא יכול להימנע מזה, אני מתרגש.."

לימור חייכה, "בוא תספר לנו ככה בקצרה על הסרט..."

הוא שפשף את ידיו, "אז ככה... מסופר בעצם על בחור צעיר שמכור להימורים ו...ערב אחד הוא מהמר במועדון של 'מצ'טה' ומסתבך איתו, ונאלץ למסור לידיו את בת זוגו היפה וההריונית. היא חצופה וחזקה ומטריפה את איציק שבטוח שהיא בת זוגו הבוגדנית שנאלץ לרצוח, וכעת הוא מקבל הזדמנות שנייה להשיב אותה אליו. אממה? היא בורחת ממנו בהזדמנות הראשונה שנקרית בדרכה ואחיו התאום והשנוא הופך לprince charming- שלה, וכאן בעצם נפתחת דלת מלאה בתהפוכות לעולם התחתון, עד לסוף העוצר נשימה שבו איציק נעצר ומשלם על כל המעשים שלו"

המצלמה זזה מעט הצידה וקולטת את לירון סבח שמשחקת את עדן ומאור בן יאיר המכונה גם 'מצ'טה' .

"היי" מאור מחייך למצלמה ומחבק את לירון שמצמידה נשיקה ללסתו.

"איך היה לשחק את איציק?" שאלה.

"וואו... מטורף. תפקיד ש... אני לא יכול להסביר אותו במילים בכלל. עד לרגע שעשיתי את האודישן מעולם בחיי כשחקן לא שיחקתי מטורף."

"יש קווי דמיון בין איציק למאור?"

מאור שותק מספר רגעים, "אממ.. מלבד הטוטאליות שלו לעבודה שלו, אין בינינו דבר."

לירון צוחקת, "הוא חננה למות, איציק רוצח את כולם מבלי להניד עפעף, ואילו מאור גם על הג'וקים חושב לפני שדורך עליהם" הוא משרבב לעברה את שפתו בחוסר שביעות רצון והיא מנשקת אותו, "סליחה מאמי, רק חידדתי נקודה..."

"מה זה חידדת.." הוא מחזיר ולימור צוחקת, עוברת לאלון גסר שבדיוק עמד לידם ולגם שמפנייה.

"ושלום לprince charming-" היא אומרת.

"היי" הוא מניח את הגביע על הבר הסמוך.

"בוא תספר לנו איך היה לעבוד עם מאור בן יאיר?"

"היה מדהים" אומר, "בואי רק נגיד שהיה מצחיק לראות את איציק מאיים על עדן ואז ממזמז אותה בהפסקות.."

"הייתי חייב לפצות אותה איכשהו" גירד את עורפו במבוכה ואלון טפח על שכמו וצחק,

"עשית את זה מושלם אחי..." הוא הפנה את מבטו בחזרה ללימור, "הוא עשה את התפקיד שלו מדהים, והאווירה בחזרות הייתה מדהימה.. בכללי, כולם היו מדהימים.. הייתה אווירה ממש טובה על הסט."

Dangerous passionWhere stories live. Discover now