פרק 15 - "מקום חדש"

6.8K 384 78
                                    

פרק 15 - "מקום חדש"

גברי.

ידיי עוברות במורד זרועותיה כשאני מרחיק אותה מעליי בעדינות, היא נועצת בי מבט מבולבל בזמן שאני מרכין את פניי אל עבר פניה, עיניה נעצמות ואצבעי יוצרת שביל מרקתה, אל לחייה ובמורד צווארה, אני קרוב כל כך עד שאני מסוגל לראות אותה עוצרת את הנשימה, שפתיה נפסקות מעט ולשוני מרטיבה את שפתיי כי פתאום נהיה חם מדי, והשפתיים יבשות.

ידי עוברת אל עורפה, ואני מלפף את שיערה סביב ידי כשאני מושך אותה קרוב יותר אליי, "מה אתה עושה?" הקול שלה יוצא צרוד ומגורה והוא מעמיד לי עד כאב.

"מנשק אותך" אגודלי מברישה את שפתיה והיא מושכת אותה לתוך פיה במציצות קצובות. אני מביט בה בעיניים פעורות, מרגיש איך המציצות מגיעות לי לזין, נשימתי נעתקת והגירוי הופך לגורם מוחשי נוסף בינינו, "די" קולי יוצא צרוד כשאני מושך את אגודלי מבין שפתיה.

"די?"

"אני מת לנשק את השפתיים האלה"

"למה שתעשה את זה?"

"למה לא?"

"אתה לא צריך את הסיבוך שלי בחיים שלך"

"אל תקבעי לי מה אני צריך" היא נרתעת מהטון שלי ואני מקרב אותה אליי, "את צריכה להבין שברגע שאני מנשק אותך, את שלי. לא תהיה לך דרך חזרה"

היא מגחכת, "טוב, את זה תצטרך לסכם עם מצ'טה, למה הפסיכי בטוח שאני שלו."

אני נאנח, "מצ'טה..."

"בוא לא נדבר עליו, גברי." היא כמעט מתחננת, "בוא נתנשק"

אני מרכין את פי אל פיה, שפתינו נוגעות-לא נוגעות, עוד קצת והן ייפגשו... ואז הקול של אסי נשמע ומנפץ לנו את כל הבועה.

"גב- אוי, זין. מצטער על הטיימינג הגרוע," רק אלוהים יודע כמה אני שונא אותך עכשיו.

אבל במקום זה אני אומר, "תן לי רגע, אני בא למשרד" הוא מהנהן ויוצא.

עיניה נפקחות ואני נאנח חרש לפני שאני מנשק למצחה, "אני אלך לראות מה הוא רוצה, כשאחזור נמשיך מאיפה שעצרנו." אני קרץ בחיוך ויוצא.

****

"אלוהים, אסי.. אני מקווה בשבילך שלא הפרעת לי סתם"

"הלוואי זה היה סתם" הוא נאנח, "אל תשאל איזה בלגן"

"מה קרה?"

Dangerous passionWhere stories live. Discover now