פרק 45 – "התכנית של אסי"
גברי.
אני מרפרף בעיניי באיטיות לפני שאני פוקח אותן, משחזר את הדקות האחרונות, ומקלל את עצמי בלב על האימפולסיביות המטופשת שלי, הייתי צריך לחכות לאדם ואדיר, איציק צדק בדבר אחד ; לבוא לפה לבד, לא היה הכי חכם שלי עד היום. לעזאזל. מגרד לי בפנים, אני מנסה להרים את ידי אבל לא מצליח. עיניי עוברות באיטיות אל ידיי ואני מפחד להרים את הראש ולאמת את החשדות שלי.
אני מנער את ידיי הקשורות בשלשלאות ברזל וגונח בתסכול. זין, גברי. אין סתומים ממך.
לפתע הדלת נפתחת ואיציק נכנס כשחיוך ערמומי מרוח על פניו.
"יא בן זונה, מה עשית לי?"
"רק את מה שהייתי צריך לעשות כבר מזמן." אמר בטון רציני, "אני לא יכול להרשות לך להמשיך לחיות אחרי כל מה שקרה... אתה מבין? לקחת ממני את התפקיד, את האהבה של אבא, את אלה אני לא אתן לך לקחת לי! אתה מבין את זה?"
"אז תהרוג אותי כמו פחדן במקום להתמודד?"
"אתה לא ראוי להתמודד מולי, אחי. אליאס, עבדי ומרדכי היו צריכים למות. אבל אתה עם הלב הרכרוכי שלך וויתרת להם! אתה לא בנוי לעולם הזה, גברי. בסופו של דבר יאכלו אותך שם, ואני ארש את מקומך."
"מעולם לא רציתי בתפקיד הזה, איציק"
"זה כבר לא משנה מה רצית, אתה לא מבין ? הדבר היחיד שמשנה פה זאת התוצאה. אתה ניצלת את המעמד שלך כדי להוציא ממני את אלה שלי."
"עוד פעם הסיפור הזה?" אני נאנח בייאוש, "זאת לא אלה! אתה לא מבין? אלה מתה. נרצחה. הלכה לעולמה. אין אלה. לא קיימת יותר, אתה מבין את זה? היא מתה בגללך חתיכת מטומטם! אתה הרגת את האדם היחיד שהיה מסוגל לאהוב אותך, רק כי לא הייתה מוכנה לסבול יותר את היחס המחפיר שלך" הוא הושיט את ידו קדימה וחבט בבטני בחוזקה, נאנקתי והתקפלתי אבל הכרחתי את עצמי להתיישר. לא צפיתי את האגרוף הזה, אבל הייתי צריך.
"בן של זונה, איך אתה מעז????" צרח את כל גרונו.
"איפה היא?" שאל.
"אם רצחת את מארין, אתה אמור לדעת לבד. לא?" התגריתי בו.
"תשובה לא נכונה, אח יקר." אמר, "איפה היא?"
"לא יודע"
"גברי!" אמר באזהרה.
"זאת התשובה היחידה שתקבל ממני."
"זה לא מספק אותי"
"זה כל מה שיש לי בשבילך" אמרתי ולפתע הנייד צלצל בכיסי. זין.
"תראו מה יש לנו כאן.." אמר ושלף את הנייד מהכיס שלי. אסי. בלעתי את רוקי בחוזקה ועצמתי את עיניי בחוזקה. פאקקקקק.
YOU ARE READING
Dangerous passion
Akcja"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...