אהובות,
הרבה מכן לא הבינו מה מיוחד בזוהר שאיציק עושה עליה מעקבים, בפרק הזה, שהוא מנקודת המבט שלו, תקבלו קצת רקע לראש החולני שלו. מקווה שתהנו ❤❤פרק 13 - פרק מעבר - "אני אלוהים"
איציק.
הערבים האחרונים היו חלשים מאוד, וביחד עם כל המעצרים שבוצעו לאחרונה, הרגשתי שהמעמד שלי הולך ומידרדר והכעס שלי הרקיע שחקים, רק אתמול הרגתי 3 מעובדיי בגלל שלא ביצעו את עבודתם כמו שצריך, אני צריך עובדים טובים, אם הם לא מסוגלים לבצע את תפקידם כראוי, לא מגיע להם לנשום על האדמה שלי. זה לא סוד שהאימפריה שבניתי הייתה עדיין חלשה יחסית לשאר משפחות הפשע באזור שקיבעו את מעמדם, אלא שההבדל ביני לבינם היה שהיד שלי קלה על ההדק. אני לא מתרומם כמו אח שלי, ולא מחושב כמו אבא שלי – אני פועל מהרגע. כשחושבים על זה אני אלוהים. אני מחליט את מי להרוג, את מי להשאיר בחיים במצב טוב ואת מי במצב גסיסה. מי יקבל טיפול, ומי יסיים את חייו במוות איטי מלא בייסורים.
"איציק, אני צריך אותך במועדון" ראשו של המאבטח הראשי הציץ מבעד לדלת.
"מה שזה לא יהיה, שמיכאל יטפל בזה. אני עסוק"
"מקרה חירום, ומיכאל לא פה."
אני נאנח ומטקטק עם העט על השולחן שלי, "מה קרה?"
"לקוח הפסיד, והוא לא מוכן לשלם."
"מה זה?" אני מרגיש איך מד העצבים שלי מתחמם ועולה מ-0 ל-100 בשנייה.
"הוא אומר שאין לו כסף"
"תכניס אותו לפה" אני משדר רוגע קריר אבל אני כבר מתכנן איך לרצוח אותו. הוא מהנהן ונעלם מהמשרד, ואני עומד וניגש לפינת המשקאות שלי, מוזג לעצמי וודקה עם 4 קוביות קרח.
אני מסתובב וחוזר בצעדים נינוחים לשולחן שלי, ובדיוק ברגע שאני מתיישב, ולאד נכנס ביחד עם החרק הארור שמעז להפר את השלווה במועדון ההימורים שלי, הוא אוחז בזרועו ודוחף אותו לפניו ולפי המהירות שבה פניו איבדו את צבעם אני מבין – בשביעות רצון גוברת – שהוא מבין ויודע היטב מי אני, ומה המשמעות של הנוכחות שלו פה בחדר.
"אז..." אני לוגם באריכות מהוודקה שלי ונעמד,
צועד בצעדים נינוחים עד לקצה השולחן, מסמן בעיניי לולאד להושיב אותו, הוא מעיף אותו בחבטה ישר לכיסא מולי, מיישר אותו ומניח יד חזקה על כתפו.
אני משעין את ישבני על קצה השולחן, ומשלב את רגליי, "אני מבין שאתה לא מוכן לשלם את החוב שלך"
YOU ARE READING
Dangerous passion
Action"אני במקומך הייתי מתרחק עשרים צעדים אחורה, ומתנצל בפני הגברת." הוא הידק את אחיזתו על צווארי ונעץ בו מבט שהיה יכול להקפיא את הגהינום, "באתי להעביר מסר ממצ'טה, ואני לא נסוג בלי הסחורה" האקדח נשלף במהירות שיא ושניים משומריו כיוונו לעברנו אקדחים טעונים...