Celá Malfoyovic rodina čekala na nástupišti devět a tři čtvrtě. Lucius byl jako vždy pochválen a mohl s přáním úspěšného roku odejít. To Gemini to měla trochu složitější.
,,Co se týče tebe tak," otočil se Abraxas na svou starší dceru, kterou zrovna dvakrát v lásce neměl. Naštěstí to bylo oboustranné. ,,Ublížíš Luciusovi, já ublížím tobě. Nebavit se s mudlorozenými,'' začal vše vyjmenovávat. Gemini informace jedním uchem vyslechla a druhým zase vypustila. ,,Tak, doufám, že se letos budeš chovat slušně. A také, že budeš mít stejně skvělý prospěch jako ten minulý rok.''
Gemini přikývla. ,,Přeji hezký a velice úspěšný rok, otče a máti," rozloučila se s nimi a s úšklebkem rychle utekla, než se její otec pokusil ji uhodit.
~
Remus a Gemini kráčeli vlakem a hledali kupé, kde by byl alespoň někdo, koho znali. Zatím však marně. Až po několika úmorných minutách našli ty, které hledali.
James seděl opřený o zeď u okna, Sirius ve stejné pozici, ale na druhé sedačce. A pak tu byl Peter, který seděl namáčklý v rohu, protože jeho brýlatý kamarád musel mít natažené nohy.
,,Ahoj,'' pozdravil je Remus a pokynul Jamesovi, aby svůj osobní prostor zmenšil. Ten neochotně sundal své nohy ze sedačky.
,,Siriusi, šoupni se,'' odstrčila mu nohy dolů ze sedadla a posadila se vedle něj. Černovlasý chlapec se na ni zasklebil, načež ho Gemini bouchla pěstí do ramene.
,,Něco mi uniklo?'' podíval se na ně překvapeně James. ,,Vy dva se spolu bavíte?''
,,Jo,'' přikývli.
,,Jak?''
,,Siriusova rodina byla pozvána na narozeniny mého otce. S těmi Zmijozeláky se to nedalo vydržet, takže jsem se hold musela bavit s ním, no,'' pokrčila nad tím rameny a opřela se.
,,Musela?'' nadzvedl Sirius vedle ní obočí. Vypadal uraženě.
,,Ne, samozřejmě, že jsem chtěla. Byl to můj životní cíl, kamarádit se s takovým pakem,'' oznámila. Zněla tak věrohodně, že Sirius netušil, kde končí pravda a začíná ironie. ,,Na druhou stranu, zbavil si mě Gruse a Markuse a tý malý Afrodity, takže bych ti měla spíš poděkovat,'' usmála se na něj vřele. Hned poté ale opět nasadila kamennou tvář. ,,A nečum tak blbě,'' uchechtla se a sjela pohledem Jamese. ,,A ty taky. Co vám všem je?''
,,Nic, pokud se spolu bavíte vy dva, já bych se třeba mohl začít bavit s Evansovou,'' usmál se přiblbě.
,,Ale jenom mohl,'' zamumlal Sirius s potlačovaným smíchem.
,,Jamesi, ty a Evansová nemáte moc šancí na spřátelení. Vaši rodiče nejsou známí, myslím si, že potom, co jim o tobě řekla ani nebudou, a navíc, přijdeš ji nesmírně otravný,'' promluvila k němu Gemini.
,,To se ještě uvidí, ona jednou povolí,'' odfrkl si a zkřížil si ruce na prsou.
~
,,Jak sis užila prázdniny?" zeptala se Lily, když se svou blonďatou kamarádkou stoupala po schodech k Nebelvírské věži.
,,Ušlo to. Se Siriusem jsme se stali přáteli, je to tak lepší. A ty?''
,,My byli v Itálii. Je to nádherná země,'' odvětila a usmála se.
,,To je super a-''
,,Evansová?" křikl někdo přes chodbu, na které byly samy a Gemini přerušil.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...