Varování!
Pokud při čtení ztratíte mozkové buňky, zažalujte místo mě tady pana a paní Malfoyovi.
A pro doplnění, tahle kapitola nebude součástí příběhu, slouží jen a jen pro pobavení a zodpovězení vašich otázek. Tak teď snad jen příjemné čtení!Madelaine
~
Brumbál oznámil Pobertům, Gemini a Lily, aby přišli do jeho pracovny hned, jakmile skončí večeře.
Všichni měli takový dojem, že se dozvěděl o té párty, která se konala. A rozhodně se netěšili na následky, protože případě Jamese, Siriuse a Gemini by to mohlo znamenat vyhazov ze školy.
I přes strach se ale po skončení výuky odebrali k pracovně profesora Brumbála. Chrličům řekli správné heslo a po schodech stoupali nahoru.
Poté zaklepali a na vyzváni vstoupili dovnitř.
,,Dobrý den,'' pozdravili ředitele, který seděl za svým stolem a usmíval se. Brumbál se usmíval pořád, snad nikdy ho neviděli se mračit.
,,Dobrý,'' odvětil a vstal, ,,jsem rád, že jste přišli, ale moc dlouho se tu nezdržíme,'' oznámil a přistoupil ke dveřím, ,,pojďte zamnou!''
Albus po celou dobu mlčel. Zavedl je do sklepení, kde se nacházela i jedna nepoužívaná učebna.
,,Posaďte se,'' ukázal na přední lavice a sám se posadil za profesorský stůl. Připomínalo mu to doby, kdy on sám učil.
Všichni chvíli seděli a koukali na sebe, dokud se z krbu, který zde byl, nevynořila postava.
Byla to dívka jen o rok mladší, než oni sami. Její hnědé vlasy ji sahaly do půli zad. Její modrozelené oči potřebovaly brýle, které měla prosazené na nose plném malých pih. A to hlavní, byla tak o hlavu menší, než ostatní.
,,Dobré odpoledne,'' pozdravila vesele hnědovláska a posadila se na profesorský stůl. V rukou svírala notes a napsaným textem.
,,Tady slečna, vám bude klást různé otázky a vzhledem k tomu, že má napsané otázky i pro vaše rodiče, slečno Malfoyová,'' mrkl na blondýnku a poté se podíval na skříň, která byla u zdi, ,,budou zde s námi,'' oznámil a mávl svou bezovou hůlkou.
Z té skříně, na kterou koukal se vynořil Abraxas Malfoy se svou manželkou Francis. Oba dva byli rozzuření. Pan Malfoy by nejraději všechny zabil a Francis své dceři jednu flákla za to, s kým chodila. Jakoby ji snad stokrát neříkala, aby si vybrala někdo z vyšší vrstvy.
,,Co ti tu dělají?!'' prskla Gemini a s úšklebkem hleděla na svého otce.
,,Profesor to už říkal,'' ozvala se hnědovláska od katedry a pokynula Gemini, aby si znovu sedla.
,,Cítím přítomnost mudlů,'' zamumlal Abraxas a probodl cizinku pohledem.
,,Asi s tím máte problém, že?'' pozvedl tázavě obočí. Abraxas přikývl. ,,Hmm...,'' zamyslela se, ,,tak mlčte a ono to přejde,'' mávla nad tím rukou a vzala si znovu svůj notes.
,,Nehodlám sedět v jedné místnosti s mudlou!'' křikl Malfoy starší.
,,Tak si stoupni, nikdo tě nenutí sedět,'' odvětila hnědovlasá dívka a zvedla hlavu od bloku. ,,Takže... já jsem Madelaine,'' představila se všem.
,,Neříkej,'' skočil ji Sirius do řeči a sjel ji pohledem, ,,jedna Madelaine už sem k nám chodí.''
,,Já vím,'' přikývla a uchechtla se. Kdyby jen věděl, že tahle malá holka Madelaine vytvořila. ,,Budu vám pokládat otázky a vy mi na ně pravdivě odpovíte, ano?''
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...