,,Děkuji, že jste se tu všichni sešli dříve, tak jak jsem vás žádal,'' začal Brumbál a všechny přítomné v síni sjel pohledem.
,,Všichni ne,'' šeptla Gemini a podívala se na místo, kde vždycky seděl Sirius. Upřímně se těšila na situaci, která za pár vteřin nastane.
,,A myslím, že vám mohu říct, co se děje tak důleži-''
Ředitel byl přerušen otevírajícími se dveřmi, be kterých stál Siriuse Black, kterého za hábit držel školník Filch.
,,Naučte se chodit brzo, pane Blacku,'' prskl školník a pustil ho, načež do něj strčil.
Sirius si upravil kravatu a teprve poté si šel sednout ke svým přátelům.
,,Nikdo mi nic neřekl,'' pokrčil nad tím rameny a posadil se.
Albus Brumbál se jen lehce usmál a pokynul profesorce McGonagallové, aby z poučnou řečí ještě chvíli počkala.
,,Abych to dopověděl. Ministerstvo kouzel se rozhodlo během následujících dvou let uspořádat výměnné pobyty mezi třemi evropskými školami, aby se zlepšily, jak vztahy mezi vedením škol, tak vámi samotnými,'' oznámil Brumbál a síni se rozezněl nadšený šepot.
,,Vsaď se, že tam bude Kruval,'' zamumlala Gemini směrem k Siriusovi složila si hlavu do dlaní.
,,Od tohoto dne nebudou Bradavice jen vaším domovem,'' přerušil hluk v síni profesor jednou větou, ,,ale i pro výměnné studenty z Krásnohůlské akademie čar a kouzel a Kruvalského institutu,'' oznámil a radostí tleskl. ,,Dnes večer se k nám připojí studenti z Kruvalu, kteří zde stráví pět měsíců. Budou rozřazeni do kolejí, nosit stejné uniformy jako vy, učit se stejně jako vy a na konci dostanou také vysvědčení, které sice nějak neovlivní jejich prospěch, ale bude sloužit jako památka. A na konci jejich pobytu si vylosujete, kdo bude studovat pět měsíců v Kruvalu,'' oznámil s úsměvem a podíval se ke dveřím. ,,A ještě doplňuji, že výměnného pobytu se zúčastní pouze žáci starší patnácti let,'' doplnil svá slova.
,,Prosím, ať tam není moje rodina, prosím, prosím, prosím,'' zamumlala Gemini a podívala se ke dveřím.
,,Nyní přivítejte Kruvalské studenty!'' vykřikl Brumbál a obrovské dveře od síně se otevřely.
Dovnitř vstoupila pěti studentů v čele s ředitelem Igorem Karkarovem, který své žáky pouze přivedl a za pět měsíců si je opět odvede.
Gemini mezi nimi rozpoznala svou mladší sestřenku a staršího bratrance z otcovi strany.
,,Afrodité je tu taky, jo?'' usmál se nervózně Sirius a hluboce polkl.
,,Vypadá to tak,'' odvětila Gemini a podívala se ještě jednou blonďatého a vysoké chlapce v kožichu. Markus přes léto neuvěřitelně dospěl. Přece jen už byl v posledním ročníku.
,,Je mi ctí vás všechny přivítat v Bradavicích,'' pozdravil je profesor s plnovousem, ,,mé jméno je Albus Brumbál a jsem ředitelem,'' ukázal na sebe, poté se otočil na čarodějku ve špičatém zeleném klobouku, která v rukou svírala krátký pergamen s jmény. ,,A toto je Minerva McGonagallová, profesorka přeměňování a ředitelka Nebelvírské koleje a v neposlední řadě také má zástupkyně,'' představil i ji a poté podstoupil a přenechal Minervě slovo.
,,Toto je Moudrý klobouk,'' poukázala McGonagallová na trojnožku a klobouk na ní, ,,rozřadí vás do jedné z Bradavických kolejí - Mrzimor, Havraspár, Nebelvír a Zmijozel,'' sjela všechny přísným pohledem. Už teď u nich měla autoritu. ,,Vaše kolej bude po dobu pěti měsíců vaší rodinou. Můžete pro ni body získat, pokud budete plnit své povinnosti, ale také ztrácet, pokud nikoli,'' dokončila své povídání na začátek a poté se podívala na pergamen. ,,Budu číst vaše jména, vy se poté poradíte na trojnožku a Moudrý klobouk vás rozřadí,'' oznámila a přečetla první jméno: ,,Ivan Denisov.''
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...