,,Nemůžu popřít, že příroda je tu nádherná, ale...,'' otočila Gemini na Markuse, který stál vedle ní, ,,lidi jsou tu divný.''
,,Nebylo to tu takové vždycky. Znal jsem to tu jinak,'' pokrčil nad tím rameny. ,,Všichni se usmívali, ale když před třemi lety nastoupil na post ředitele Karkarov a zavedl ty kruté tresty a hodiny černé magie navíc, všichni se uzavřeli do sebe,'' řekla tiše a podíval se na rozlehlé lesy před nimi, na které měli z věže skvělý výhled. ,,Grus se stal jeho oblíbencem a z Afrodit se stalo to, co je teď.''
,,Jak kruté?'' zeptala se s pozvedlým obočím.
,,Nikdo o tom nechce mluvit...,'' prohrábl si frustrovaně vlasy, ,,já byl na trestu jen jednou a skončil jsem se zlomenou rukou,'' odkryl svůj rukáv a odhalil tak malou, ale dobře viditelnou jizvu.
Gemini chápavě přikývla. ,,Nutí tě rodiče do smrtijedství?'' změnila téma. Nebylo to o moc lepší.
Markus přikývl. ,,O letních prázdninách mi oznámili, že až mi bude sedmnáct nastoupím do jeho řad,'' zamračil se. ,,To už mi bylo, ale počítám, že to bude v létě,'' doplnil se šeptem. ,,Nechce se mi do toho, ale nejsem jako ty, abych se sebral a postavil se na vlastní nohy,'' podíval se své sestřenici do identických očí. ,,Jsem Malfoy posera,'' uchechtl se.
,,Všichni jimi jsou,'' poplácala ho rameni. ,,I já mám ze spousty věcí hrůzu.''
~
,,Je mi ctí zde přivítat studenty z Krásnohůlské akademie čar a kouzel i s jejich úchvatnou ředitelkou madam Maxime!'' zakřičel Brumbál do Velké síně.
Mezi studenty Krásnohůlek nebyl ani jeden chlapec. Všechno to byly dívky a Sirius tiše oslavoval.
,,Madelaine,'' oslovila Lily svou kamarádku, ,,neznáš někoho z nich?'' naklonila se k ní.
,,Jasně,'' přikývla, ,,znám všechny, některé mám ráda a některé...,'' probodla jednu blonďatou Francouzku pohledem, ,,přímo nesnáším,'' oznámila a poté se znovu usmála.
,,Konečně budu mít do čeho píchnout,'' zašeptal Sirius Jamesovi.
,,Kámo, dám ti radu,'' uchechtl se mladý Potter. ,,Najdi si holku, s kterou budeš chtít zůstat a naopak, protože tohle už překonává všechny meze,'' oznámil mu a rozhazoval přitom rukama na všechny strany.
,,Toto je Moudrý klobouk,'' ukázala McGonagallová na trojnožku, ,,zařadí vás do jedné ze čtyř kolejí - Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Po dobu pěti měsíců budete jako právoplatný student Bradavickém školy čar a kouzel. Za každý úspěch vám budou body dány a za každý přestupek a porušení školního řádu odebrány,'' oznámila a všechny sjela pohledem. ,,Často se stáva, že některým kolejím jsou spíše odebrány,'' doplnila se a nepatrně se podívala ke stolu koleje, ve které sama v mládí studovala a dnes byla její ředitelkou.
,,Charlotte Dior,'' přečetla z pergamenu.
Z davu se rozešla ona blondýnka, kterou Madelaine probodávala tím nenávistným pohledem.
,,Nebelvír!'' křikl Moudrý klobouk. Dívka se rozešla ke stolu své koleje a pohrdavě se na brunetku usmála.
Klobouku, ty jsi udělal chybu. Pomyslela si Madelaine.
~
,,Proč nemáš Charlotte ráda?" zeptala se Lily hnědovlasé Nebelvírky, když spolu procházely knihovnou.
,,Je to strašná drbna, mnohem horší než Buclatá dáma. Vždycky všechno věděla, i když někdy ty věci, co říkala o sobě nevěděli ani ti lidé, kterých se to týkalo,'' zašklebila se. ,,Prostě jsme si nesedli," pokrčila nad tím rameny.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanfictionV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...