,,Gem,'' strčil Remus jemně do jeho kamarádky. Ta jeho ruku odstrčila. ,,Lily, já na ty lektvary nejdu,'' zamumlala. Její vlasy ji padaly do očí, ale bylo ji to celkem jedno.
,,Lektvary nejsou a já nejsem Lily, člověče," zasmál se.
Gemini otevřela své pronikavě modré oči. ,,Remusi?" podivila se a pomalu se posadila. Protáhla své ztuhlé svalstvo a ušklíbla se, jako každé ráno, protože bylo ráno.
,,Jak se ti spalo?" zeptal se ji pobavený Remus.
,,Mám otázku,'' oznámila, naprosto ignorujíc jeho otázku. Hnědovlasek přikývl. ,,Proč jsem spala tady,'' ukázala na gauč, ,,a pozoroval jsi mě, když jsem spala?'' pozvedla tázavě obočí.
,,V noci jsi nemohla usnout, šla sis pro pití a potom si tu semnou povídala a taky jsi tu usnula,'' odvětil. ,,A jo, chvíli, protože se šklebíš i ze spaní a máš mezi obočím vrásku,'' doplnil se.
,,Síla zvyku, nemám moc hezký sny,'' zašeptala. Pomalu se zvedla. ,,Lily se zdá o hezkejch chytačích,'' začala. Remus zbystřil, jednalo se snad o Jamese? ,,A mně o krvi, mrtvolách a mrtvý babi Clarisse,''
,,To je strašný,'' zamračil se.
,,To taky říkají všichni,'' uchechtla se. ,,Přitom babi Clarissa nebyla tak strašná,'' pokrčila nad tím rameny, ,,cholerická, ale elegantní, něco jako moje matka,'' založila si ruce na prsou. ,,A dávala mi hodně peněz, protože ji bylo jedno, jak se chovám, hlavně, že jsem byla prvorozená,'' usmála se. ,,Škoda, že už prdí do hlíny.''
Remis se rozhodl tohle téma moc nerozvádět.
,,Kde jsou všichni?" zeptala se Gemini.
,,Sirius usnul u schodů, Lily v Jamesově posteli a James usnul vedle postele," odpověděl ji.
,,Půjdeme je vzbudit?"
,,Radši jo,'' přikývl.
~
Gemini se skláněla nad svým nejlepším kamarádem. Černovlasý Black ležel na schodech, hlavu měl položenou na rohu a cosi žvatlal
,,Siriusi!" drcla do něj.
Mladý Black otevřel pomalu oči. Chytil se za hlavu a zaskučel. ,,Gemini,'' oslovil blonďatou dívku, ,,zdál se mi strašnej sen," zašeptal.
,,Jaký?!" zeptala se ho a posadila se vedle něj.
,,My jsme spolu měli děti,'' řekl znechuceně.
Gemini se zasmála. ,,Tak včera jsi mě málem požádal o ruku," poškrábala se na zátylku.
Sirius se úšklíbl. ,,A víš, jak se ty děti jmenovali?" pozvedl tázavě obočí.
Gemini se naoko zamyslela. ,,Dýně a okurka?" uchechtla se. Remus se začal smát.
,,Lucius a Walburga," odvětil.
,,Můžu tě ujistit, že dřív, než dítě semnou, ho budeš mít s nějakou z Bradavických studentek," poplácala ho po rameni. To nebyl moc dobrý nápad, protože Sirius celý zezelenal.
,,To mě neuklidnilo,'' zamumlal a chytil se za břicho.
Remus rychle vyndal z kapsy malou lahvičku s lektvarem. ,,Něco mi ještě zbylo ze školy,'' podal mu ji.
Sirius ji do sebe kopl celou a potom zaklepal hlavou. ,,To mi bodlo,'' oznámil.
,,To je mi jasný,'' zasmála se Gemini a vstala.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
Fiksi PenggemarV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...