|POLOVINA ŘÍJNA|
,,Slečno Malfoyová,'' pozdravil Brumbál hnědovlasou Gemini, když se posadila do křesla v jeho pracovně, ,,mám pro Vás dobrou zprávu!''
,,Jakou?'' podivila se.
,,Ministerstvo se rozhodlo, že vás zbaví hledáčku a obvinění ze smrti vašeho bratrance, Markuse Malfoye, pro nedostatek důkazů,'' odvětil s úsměvem.
,,To je skvělé!'' zaradovala se. Na tváři se ji vytvořil úsměv a když vyskočila zpět na nohy, křesílko tím převrátila na druhou stranu.
,,Opatrně, prosím,'' podíval se na ni pobavený ředitel.
,,Ano, pane profesore,'' přikývla a zvedla křeslo ze země zpět na jeho nohy.
,,To je vše,'' oznámil, ,,můžete odejít,'' pokynul hlavou ke dveřím.
,,Dobře, děkuju,'' usmála se na něj a rozloučila se s ním: ,,Na shledanou!''
Schody brala po třech a rychle běžela tuhle novinu povědět svým přátelům.
~
Lily si stoupla před nástěnku v Nebelvírské společnské místnosti a rychle z ní strhla popsaný pergamen.
Proběhla ke svým kamarádům a bez okolků ho začala číst.
,,Milí studenti, jelikož se nám výměnné pobyty pomalu, ale jistě blíží ke konci rozhodlo se Ministerstvo kouzel uspořádat právě zde, v Bradavicích, závěrečný ples, na který budou pozváni všichni účastníci výměnných pobytů a také někteří ze studentů, kteří studovali v Krasnohůlách, Koločarech a Kruvalu v době, kdy jejich školy ta naše navštívila. První studenti z Kruvalu budou v Bradavicích přítomni už příští týden a samotný ples proběhne ke konci října,'' dočetla celý text z pergamenu.
Všichni na sebe koukaly s vykulenýma očima a otevřenými ústy.
,,No to si děláš srandu?'' zeptala se ji Gemini s pozvedlým obočím. ,,Já nechci nikoho z Kruvalu už ani vidět!''
Lily nad tím pokrčila rameny. ,,A myslíš, že my ano po tom, co se tam událo?''
~
,,Notak, Remusi,'' naléhala Gemini na svého přítele, který ležel v posteli a četl učebnici lektvarů, ,,pojď tam semnou.''
Hnědovlásek na ni pohlédl a zavrtěl hlavou. ,,Fakt bych rád, ale musím se učit. Jsme v posledním ročníku a nechci ty zkoušky pokazit,'' oznámil.
Gemini se posadila na okraj matrace. ,,Takže nejdeš?''
,,Ne,'' odvětil. ,,A ty?'' pozvedl tázavě obočí.
Gemini přikývla. ,,Myslíš, že bych si nechala ujít takovou pařbu?'' uchechtla se. ,,Jasně, že jdu. Mám štěstí, že Sirius chodí vždycky, bez ohledu na to, co za testy se píše nebo jaké zkoušky ho čekají.''
Remus odložil knihu na noční stolek a přitáhl ji do svého objetí. ,,Fakt se musím učit.''
,,Vždyť já to vím,'' zamumlala a políbila ho, aby alespoň na chvíli přestal myslet na nadcházející zkoušky OVCE.
A Remus nenamítal.
~
Gemini stála u baru a v ruce držela sklenku s whisky. Všichni tančili a bavili se, ovšem ona si tu bez doprovodu připadala sama.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanficV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...