Věnováno všem, co vydrželi, až do konce
Ano, je to tu! Tohle je poslední část v této knize, která bude obsahovat hlavně zajímavosti k příběhu. Takže teď snad jen příjemné čtení!Jak dlouho jsem tuto FanFikci psala? Přesně nevím, ale Prolog vyšel, když jsem dokončovala příběh Utéct od smrti, který je teď mimochodem v opravě a znovu vychází kapitoly. Byl to myslím květen nebo červen. Takže něco okolo půl roku? To by mohlo být ono. Možná jste si taky všimli, že kapitoly nevycházely někdy úplně pravidelně a často. Ono závisí na inspiraci a času. Když nebyl čas byla inspirace, byl čas a já neměla chuť. V podstatě všechno vznikalo po nocích a dlouhých chvílich po cestách domů. Vznikala za pochodu, většinou mě něco napadlo a v ten den, kdy jsem část zveřejnila byla i napsána. Často se mi stává, že vymyslím jen začátek a konec je ve hvězdách. Konec téhle FF mě napadl před týdnem ani ne. Důkaz o tom, že věci nemusí být dlouhodobě promyšlené.
Zajímavosti
- Gemini se měla původně prostředním jménem jmenoval Gamma, ale nakonec zvítězila Hydrus, malý vodní had, neměla ho ráda, protože nesnášela hady (já si to na někom vynahradím, už brzy ji poznáte)
- Madelaine se narodila stejně jako její sourozenci v Malfoy Manor, pobyla si zde jen pět dní, Malfoyovi štvalo, jak neustále pláče a proto ji dali do sirotčince, Gemini a Luciusovi vymazali paměť, pro jistotuRodina Malfoyových - to je na samostatný odstavec
- je mi dost líto, že J. K. Rowling tolik informací o této rodin nezveřejnila, protože podle mně z ní bylo spoustu talentovaných i vcelku hodných kouzelníků, pár Luciusů na konci neznačí, že tací byli vždy, proto jsem to vzala po svém a vymyslela několik postav, které by tuto rodinu doplňovali a byly by potřeba v příběhu
- myslíte si, že vymyslet jména je těžké, to jste asi nikdy nevymýšleli datumy narození a popřípadně i úmrtí, to bylo krutý
- i když byli Grus a Markus dvojčata, nebyli si moc podobní, oba sice měli blonďaté vlasy, ale Markus byl spíš sportovec a Grus studijní typJak vznikaly jména?
- inspiraci jsem brala z názvů souhvězdí, hvězd, řecké mytologie, ale hlavně z mé hlavy a fantazie (případ Shafigových - Eldo, Trex a Peya)Gemini - z latiny blínežec, volila jsem kvůli jejímu porozumění s ostatními, ikdyž se narodila ve znamení Lva, ale Leo zní tak zvláštně dohromady s Malfoyová (tyto dvě jména mě uchvátila a dohromady tvoří moji přezdívku)
Madelaine - menší úprava z Madeleine, v češtině Magdaléna, po mé maličkosti (není to, ale odrazem mé osobnosti, spíš naopak)
Grus - souhvězdí jestřába, předtím než se stal smrtijedem byl jestřáb jeho patronem
Markus - Mark+us, je to z toho důvodu, aby jeho jméno nějak ladilo s Grusem, je to jako tvoření shipů!
Afrodita - po řecké bohyni lásky - Afroditě (římské Venuše)
Ninen Malfoyová - Nina+en, to je jako časování v němčině *tlemí se přes celé metro*, mám ráda Ninu Simone a Nina nezní tak vznešeně proto Ninen
Diktys Malfoy - bratr řecké krále Polydekta (opět řecká mytologie)
Crux Weasley - souhvězdí Jižního kříže, on sám se narodil na jihu Anglie
A na závěr pecka všech pecek!
Ivan Denisov aneb když chcete, aby jméno vaší postavy znělo hodně rusky...Jak já se znám určitě jsem na něco zapomněla, no nic popřípadně sem ještě něco doplním. Každopádně tímto bych chtěla ukončit tuto knihu. Dotazy na pokračování byly a já Vám na ně teď rovnou odpovím. Bude! Nevím kdy, ale bude. Každopádně o Vánocích budou vycházet Vánoční příběhy s Gemini a Poberty, pokračování se jmenuje Nejsem Malfoy II. Nebude to celé o Gemini, objeví se tam i mé půl roku slibované Dramione, osudy hlavních hrdinů a jejich děti.
Děkuju moc za všechny komentáře a podporu. Moc si toho vážím.
U druhého dílu zdar!
Madelaine
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanficV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...