23.kapitola | FLIRTOVÁNÍ A JÍZDENKY DO KRUVALU

2.2K 167 12
                                    

Markus vylezl z koupelny ve svém  v Nebelvírské věži. Pokoj sdílel se svým kamarádem Dimitrijem, který byl do koleje s lvem ve znaku také zařazen.

,,A jak vlastně reagovali tvoji rodiče na to, že jsi skončil v Nebelvíru?'' zeptal se černovlasý chlapec a snažil se si uvázat kravatu před zrcadlem.

,,Zatím nijak,'' pokrčil nad tím rameny a oblékl si košili. ,,Jsem tu teprve tři dny, to není moc.''

,,Já vím, ale tak je tu Lucius, Afrodité,'' oznámil a otočil se na něj s přiblblým úsměvem, ,,Gemini.''

Markus se ušklíbl. ,,Proč se tváříš jako kdybyses s ní chtěl vyspat?'' uchechtl se.

,,Já se tak jen netvářím,'' zavrtěl nad tím hlavou. ,,Je fakt pěk-''

,,Kámo, kámo,'' přerušil ho Markus, ,,je zadaná.''

Dimitrij se uchechtl. ,,A?''

,,Gemini není zase až taková svině, jak se na první pohled tvaří,'' pokrčil nad tím rameny a oblékl si i černý hábit. Poté se na sebe podíval do zrcadla a ušklíbl se. ,,Tahle uniforma je divná.''

,,No to mi povídej,'' přikývl souhlasně. ,,V Kruvalu mají holky kalhoty a tak hezky jim to obepíná zadek a tady mají sukně,'' založil si ruce na prsou. ,,To se nepokochám, dokud se do ní nedostanu.''

Markus nad tím nevěřícně zakroutil hlavou a zasmál se. ,,Kreténe,'' zamumlal a vyšel ven.

Naproti němu se objevila jeho sestřenice, která právě vyšla od dívčích ložnic.

,,Co to tady voní?'' příčichla si k vzduchu kolem ní a usmála se.

,,To jsem já,'' uchechtl se Markus.

Gemini se ušklíbla. ,,To je dost podobný tomu, čím se voní Grus.''

,,Ty mu snad čicháš ke krku?'' pozvedl pobaveně obočí.

,,Ne, ale když na tobě ten člověk leží a láme ti ruku, lecos ucítíš,'' odvětila a s rukama zkříženýma na prsou se po schodech dolů rozešla do společenky.

,,Když už jsme u Gruse,'' doběhl ji Markus, ,,když se dozvěděl, že pojedu do Bradavic řekl mi, ať tě pozdravuju a mám ti popřát nešťastný školní rok.''

Gemini se zastavila a pozvedla tázavě obočí. ,,Je on debil, nebo ne?''

,,Rád bych řekl svůj názor, ale jakožto prostřední dítě můžu svůj názor vyjadřovat jen jeden den v roce...,'' oznámil a poškrábal se na zátylku, ,,na svoje narozeniny.''

~

Sirius Black kráčel po chodbách Bradavic. Narozdíl od svých kamarádů měl volnou hodinu, a tak se rozhodl, že jim půjde naproti dolů do sklepení, protože měli lektvary s Křiklanem.

Najednou se před ním pod schody objevila blonďatá dívka s podobnou barvou očí jako měl on. A co bylo ještě zajímavější, měla v nich i stejné jiskry jako on.

,,Ahoj,'' pozdravila ho a sjela ho od hlavy, až k patě, ,,Siriusi.''

,,Ahoj, Afrodité,'' pozdravil ji taky a rozešel se k ní. Blondýnka rozhodně nedbala na dresscode. Její košile postrádala kravatu, a proto ji měla rozepnutou skoro, až k prsům. Takže měl Sirius, co dělat, aby se ji na ně nepodíval. ,,Ty ses za poslední rok změnila k nepoznání. Naposledy jsi nebyla tak... vyspělá,'' sjel pohledem k jejím přednostem.

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat