39.kapitola | POSLEDNÍ POHLEDY NA BRADAVICE

1.6K 138 19
                                    

|DUBEN|

,,Merline," zaskuhrala Lily a složila si hlavu do dlaní, ,,já to nezvládnu!"

,,Učíš se na to už od září," odvětila Gemini s dvěma koláči v rukou. Měla takové chutě, že by vyjedla celou bradavickou kuchyň i s hrnci. ,,Já si četla za celý rok možná tak jen učebnici lektvarů a to jen proto, že jsem se nudila."

,,A jak chceš udělat zkoušky?" podivila se Lily.

,,Budu sypat triky z rukávu," oznámila s pokrčením ramen a oprášila si z rukou moučkový cukr, jež byl na koláčích, které snědla.

,,Vtip?" zasmála se nervozně.

,,Ani ne," zavrtěla nad tím hlavou.

,,Prosím o ticho!" zakřičel Albus Brumbál, aby všechny přerušil při výtečné snídani. ,,Na dnešní den připadají zkoušky OVCE,'' oznámil s úsměvem, ,,byl bych proto velice rád, aby se sem do Velké síně studenti sedmých ročníků dostavili před devátou hodinou ranní,'' sjel všechny stoly pohlednem a znovu se usmál. ,,To je vše.''

,,Víte, co tohle všechno znamená?" položil Sirius všem jednoduchou, přesto smutnou otázku.

Všichni na něj kývli, aby rovnou odpověděl.

,,Že tohle za měsíc skončí a na nás připadne ta hnusná realita," řekl tiše a prohrábl si frustrovaně vlasy.

,,Gemini, kde my vlastně bydlíme?" otočila se na svou sestru Madelaine.

,,Pár dní pod mostem a nebo budeme v hotele, dokud něco někdo z nás nesežene," oznámila a složila si hlavu do dlaní.

,,A proč si vlastně nechtěla dědictví po otci?" zeptala se ji zvídavě.

,,Řeknu řeknu ti to ve zkratce,'' oznámila a s unaveným výrazem na ni pohlédla, ,,složila jsem neporušitelný slib - já přísahala, že už nikdy na Malfoy Manor nepáchnu a Lucius, že se nikdy nebude podílet na smrti lidí, které mám ráda."

,,Co že jsi?!" vykřikla až se na ně celá síň otočila.

Gemini nad tím protočila očima. ,,Jedině takhle vím, že se na Cruxově smrti Lucius nepodílel, nebyl to dokonce ani můj otec, protože ten zemřel jen pár týdnů po něm,'' pokrčila nad tím rameny, ,,byl to někdo jiný."

,,Jak to víš?" zamračila se Madelaine.

,,Prostě to vím,'' mávla nad tím rukou.

~

Gemini byla v knihovně. Její přátelé oslavovali úspěšné OVCE, ale ona neměla vůbec na nic náladu.

Seděla v nejzadnější části. Byla unavená, ale nechtěla usnout, protože znovu by ji pronásledoval její otec.

Víčka se ji klížila, ale stále odolávala.

Poslouchala rozhovor dvou prváků. Dle jejich slov se jim v Bradavicích líbí a těší se domů na prázdniny.

Najednou se ze slov začalo stávat drmolení, až nakonec propadla Gemini do říše snů.

Dva prváci, jejichž rozhovor ještě před malou chvílí Gemini poslouchala, ji dlouho pozorovali.

Sem tam sebou hnědovláska škubla, sem tam něco zamumlala.

,,Co jí je?'' otočila se tmavovlasá dívenka na chlapce v Nebelvírské uniformě za ní.

,,Tahle holka se baví se Siriusem, toho znám,'' oznámil jako kdyby se tím snad chtěl chlubit.

,,Měli bychom ji vzbudit,'' pověděla mu rozhodně, ,,vypadá, že má nějakou noční můru.''

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat