,,Cruxi, to nemůžou myslet vážně?!'' křikla naštvaně Gemini a přečetla si už po několikáté pergamen se soudním příkazem.
,,Také z toho nejsem dvakrát moc nadšen, ale zvládneme to,'' ujistil ji její prastarýc.
,,Stejně za to může jen můj otec,'' založila si ruce na prsou, ,,zatlačil na ně.''
,,Když ti podají Veritasérum a řekneš to tak, jak to bylo, nemůžou tě obvinit,'' snažil se ji uklidnit.
,,Cruxi, je mi sedmnáct,'' podívala se na něj se strachem v očích, ,,když mě obviní, zavřou mě do Azkabanu,'' zašeptala.
Šedovlasý Weasley ji přitáhl do svého objetí. ,,Nikdo tě nikam zavírat nebude,'' zamumlal. ,,Ne s mým obhájcem.''
~
Desáté patro Ministerstva kouzel - soudní síně.
Zde probíhaly soudy vrahů nebo násilníků nebo zlodějů nebo koholiv, kdo porušil zákony - ve většině případech měli jedno společné - byli to smrtijedi.
Gemini nevěděla, co je horší. Jestli to, že na stejném místě jako ona seděli daleko horší kouzelníci nebo to, že u soudu byli přítomní minimálně čtyři smrtijedi, kteří nebyli z tohoto ohavného činu obviněni.
Mezi nimi byl i Abraxas Malfoy, který na svou dceru koukal z vrchu a při každém slově, které vyšlo z jejích úst si odrkl.
,,Po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodli,'' oznámil soudce, jehož jméno ani Gemini neznala. ,,Abychom Vás měli pod dohledem, dokud se vše neprošetří, bude Vám znovu přidělen hledáček a kouzlit budete moci jen a pouze v Bradavické škole čar a kouzel, ve které půjdete do sedmého ročníku, že?'' podíval se na dívku pod ním s pozvedlým obočím.
Gemini po něm házela nenávistné pohledy. ,,Ano.''
,,Soud tímto končí,'' poklepal o stůl malým nabroušeným kamenem, ,,můžete odejít.''
~
,,Mám tě ráda,'' objala Gemini starého muže, který měl na tváři utrápený výraz.
,,Já tebe taky,'' vydechl unaveně. ,,Dávej na sebe pozor a z toho ministerstva si nic nedělej,'' mávl nad tím rukou, ,,je to jen banda neschopných tupců, co nedokáží vyřešit ani jeden případ.''
Gemini přikývla a se svým kufrem se vydala po boku Madelaine a Remuse do expressu. ,,Ahoj,'' zamávala mu.
,,Sbohem, Gemini,'' řekl tiše a zamával ji předtím, než zmizela ve vlaku.
Po několika minutách našli Nebelvíři kupé, kde seděla jejich rudovlasá kamarádka.
,,Ahoj, Lily,'' pozdravili ji všichni.
,,Ahoj,'' usmála se na ně a zaklapla knihu, kterou četla.
Remus se ani neposadil. ,,Jdu se po těvh těch podívat,'' oznámil.
,,Dobře,'' přikývli Lily a Mad, zatímco Gemini hypnotizovala svým pohledem prstýnek na její levé ruce.
,,Gemini,'' luskl ji Remus prsty před obličejem.
,,Ano?'' škubla sebou a pozvedla svůj zrak k hnědovlasému chlapci.
,,Jdu najít Jamese a Siriuse, ano?'' oznámil znovu a políbil ji do vlasů.
,,Dobře,'' přikývla a lehce se usmála.
Remus opustil kupé a tři dívky tam zůstaly samotné.
ČTEŠ
Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTION
FanficV rodině Malfoyů už po stovky let platila přísná pravidla, která hlásala cokoli. Přes původ, rasu i dědictví - všechno mělo svá pravidla. Ale i v tak prastarém a veleváženém rodu se může naskytnout někdo, kdo je výjimkou. A pokud se tito lidé proje...