18.kapitola | MEZIKOLEJNÍ SPORY

2.3K 168 2
                                    

,,Rodolphusi, ty furt nemáš dost?'' zeptala se Gemini blonďatého sedmáka ve Zmijozelské hábitu.

,,Mdloby na tebe!'' zakřičel.

Blondýnka kouzlo velice snadno odrazila a s úšklebkem na něj hleděla.

,,To tě tohle pořád baví?'' zeptala se znovu.

Rodolphus se zamyslel. Chvíli to vypadalo, že snad ta rvačka mezi nimi ustane, ale poté, co znovu vyslal další zaklínadlo, opět pokračovali.

,,Expelliarmus!'' zakřičela a Rodolphus narazil do protější zdi.

Gemini k němu se smíchem došla a zvedla jeho hůlku ze země.

,,To je tak špatná ta hůlka nebo ty?'' pozvedla tázavě obočí.

Chvíli si ji prohlížela. Na krku najednou ucítila něčí hůlku. Věděla o koho se jedná.

,,Vrať mu tu hůlku,'' ozval se dívčí hlas za ní.

,,Ale tak opravdu?!'' otočila se naštvaně Gemini a Rodolphusovu hůlku zahodila za sebe. ,,Zase přesilovka?'' pozvedla tázavě obočí.

Bellatrix se napřahovala, ale hůlka ji vylétla z ruky. Tentokrát ji ovšem neodzbrojil Sirius či James, kteří stáli kolem a bojovali se Severusem Snapem, nýbrž profesorka McGonagallová.

,,Tak a dost!'' zakřičela Minerva.

Chodba najednou utichla. Profesorka všechny sjela přísným pohledem a zastavila se u Gemini.

,,Mohli byste mi laskavě vysvětlit, co to tu děláte?'' zeptala se s nechápavým výrazem. ,,Toto chování je ve vašem věku opravdu nevhodné!Máte jít příkladem svým spolužákům. Obzvlášť, pokud jsou někteří z vás prefekti,'' pohlédla na tvář Jamese Pottera, který měl rozseklý ret. Zakroutila nad tím hlavou a založila si ruce na prsou. ,,Pane Pottere,'' oslovila ho, ,,pokračujte v tom, co děláte a váš odznak vám seberete ještě dřív než se u vás stihne ohřát.''

Černovlasý chytač sklopil hlavu a svou hůlku vložil do kapsy hábitu. Než se však stihl omluvit, skočila mu do řeči mladá Zmijozelka.

,,Na mou obhajobu, paní profesorko, oni si začali,'' oznámila Bellatrix s úšklebkem a pohlédla na svého bratrance.

,,Myslíš, že by z naší pusy vylítli nadávky typu mudlovskej šmejd nebo krvezrádce?'' zeptal se ji Sirius s pozvedlým obočím. Občas, vlastně pořád, svojí sestřenici nechápal.

,,A to mi budeš říkat ty, krvezrádče?'' ušklíbla se.

McGonagallová zakroutila nad oslovením, které černovlasá čarodějka použila, hlavou.

,,Tak a teď opravdu dost!'' přerušila hádku mezi nimi Minerva. ,,Slečno Blacková, chápu, že jste byla zřejmě vychována v jiných ideálech, než my ostatní, ale v Bradavicích si tyto oslovení laskavě odpusťte, pokud je nechcete v nejbližší době opustit,'' změřila si ji přísným pohledem.

Bellatrix se zamračila. Kdyby mohla, poslala by na svou profesorku přeměňovaní smrtící kletbu.

,,Oběma kolejím srthávám tři sta bodů,'' oznámila a svou hůlku, kterou měla po celou dobu v rukou, vložila zpět do pouzdra ve svém hábitu. ,,A s panem profesorem Brumbálem budu konzultovat, jaký trest pro vás bude vhodný,'' doplnila se a vydala se pryč. Zastavila se na konci chodby. ,,Odteď koho z vás uvidím s hůlkou v ruce proti sobě, půjde rovnou do ředitelny,'' změřila si všechny naposledy pohledem a jako kočka zmizela pryč.

Zmijozel se ihned vytratil pryč a na chodbě zůstali jen tři Nebelvíři.

,,To je v prdeli,'' zašeptala Gemini a opřela se o zeď.

Nejsem Malfoy I. ✔️ | PRVNÍ DÍL SÉRIE | HARRY POTTER FANFICTIONKde žijí příběhy. Začni objevovat